Την αυστηρότητά τους σε μια 70χρονη, η οποία λόγω οικονομικής ένδειας επιχείρησε να κλέψει κάποια τρόφιμα, εξάντλησαν οι υπεύθυνοι του καταστήματος Lidl Ηellas στο Ιλιον Αττικής.
Η ηλικιωμένη, ανήμπορη να ανταπεξέλθει οικονομικώς ακόμη και στις πιο βασικές ανάγκες, επιχείρησε να κλέψει τρόφιμα αξίας 40 ευρώ, προκειμένου να σιτιστεί. Τι και αν οι παρευρισκόμενοι πελάτες του σούπερ μάρκετ, ζητούσαν μετ’ επιτάσεως από τον υπεύθυνο του καταστήματος, να μην κινήσει νομικές διαδικασίες κατά της 70χρονης;
Αυτός εμφανίστηκε ανένδοτος, τονίζοντας ότι ακολουθεί πιστά την πολιτική της εταιρείας Lidl, που σ’ αυτές τις περιπτώσεις είναι ιδιαιτέρως αυστηρή. Ακόμη και οι αστυνομικοί που εκλήθησαν στο σούπερ μάρκετ, συγκινήθηκαν από την θλιβερή ιστορία της ηλικιωμένης και χάρη στην παρότρυνση των άλλων πελατών, εκδήλωσαν τη διάθεσή τους, να κλείσουν την υπόθεση.
Υπήρξε, μάλιστα, και επικοινωνία των γειτόνων της ηλικιωμένης με το σούπερ μάρκετ, προκειμένου να μην προβεί σε μήνυση. Τίποτα απ’ όλα τα παραπάνω δεν στάθηκε αρκετό να… αλλάξει την πολιτική της εταιρείας Lidl, η οποία το έχει ως «θέσφατο» να μην αποσύρει τέτοιου είδους μηνύσεις.
Η 70χρονη, ούσα σε άθλια ψυχολογική κατάσταση μετά το εξευτελισμό που υπέστη, επιχειρήσει να αυτοκτονήσει, παίρνοντας μεγάλη ποσότητα χαπιών. Χάρη στην έγκαιρη επέμβαση των γειτόνων της, που την μετέφεραν στο νοσοκομείο, σώθηκε.
Η υπόθεση έλαβε μεγάλες διαστάσεις, κοινοποιήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ «έπαιξε» και σε ΜΜΕ, με τους πολίτες να εκφράζουν την αγανάκτηση και την οργή τους, για την απάνθρωπη συμπεριφορά της εταιρείας προς την ηλικιωμένη.
Μετά τη μαζική κατακραυγή, η Lidl Ελλάς εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία επισημαίνει ότι θα έρθει σε επικοινωνία με την 70χρονη, προκειμένου να λήξει το θέμα.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».