Στις 16 Ιανουαρίου ανοίγει ξανά η ηλεκτρονική πλατφόρμα προκειμένου να υποβάλουν εκ νέου αίτηση για την λήψη του κοινωνικού μερίσματος έχουν όσοι δήλωσαν λάθος ΑΦΜ ή IBAN και δεν μπόρεσαν να εισπράξουν το κοινωνικό μέρισμα που δικαιούνταν.
Στόχος είναι να εξυπηρετηθούν περίπου 24.000 πολίτες, οι οποίοι θα μπορέσουν να διορθώσουν τον λογαριασμό ή το ΑΦΜ τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν επιβεβαιώθηκε ότι ο τραπεζικός λογαριασμός που συμπληρώθηκε στην αίτηση ανήκει στο δικαιούχο του μερίσματος.
Επισημαίνεται ότι για την πίστωση του κοινωνικού μερίσματος θα πρέπει ο λογαριασμός ΙΒΑΝ που δηλώθηκε στην εφαρμογή να ανήκει στον δικαιούχο του κοινωνικού μερίσματος.
Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε βάσει ΑΦΜ.
Οι αιτήσεις των δικαιούχων δεν έχουν απορριφθεί και παραμένουν εγκεκριμένες για επόμενη πληρωμή. Οι δικαιούχοι έχουν ενημερωθεί για το πρόβλημα με γραπτό μήνυμα ή/και μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο, εφόσον το είχαν συμπληρώσει στην πλατφόρμα κατά τη διάρκεια της αίτησης.