Η στροφή των καταναλωτών στα SUV/Crossover και η οικονομική κρίση επηρεάζει την θέση όλων των άλλων τύπων αμαξωμάτων στην ευρωπαϊκή αγορά του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα με το αυξημένο ύψος από το έδαφος και την δυνατότητα να κινούνται σε χωματόδρομους, καταλαμβάνουν υψηλό ποσοστό από την πίτα των πωλήσεων και περιορίζουν την δυναμική των άλλων αυτοκινήτων που πριν μερικά χρόνια κατείχαν υψηλό ποσοστό στην αγορά.
Ειδικότερα, η κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων που διαθέτει μερικά από τα ομορφότερα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας έχει υποστεί καθίζηση. Στην ελληνική αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2018, πουλήθηκαν μόνο 109 καινούργια σπορ αυτοκίνητα. Ανάμεσα τους υπάρχουν και μοντέλα ιδιαίτερα υψηλής αξίας. Το ποσοστό που κατέλαβαν στη συνολική πίτα ήταν μόλις 0,17%. Τον Ιούνιο πήραν πινακίδες 33 αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, ποσοστό 0,26%.
Οι πωλήσεις στη κατηγορία σπορ, το πρώτο εξάμηνο του 2018, στην ελληνική αγορά: Mini Cabrio 73, Ford Mustang 8, BMW 6 5, Porsche Cayman 4, Jaguar F‐Type 4, Mercedes SLC 3, VW Scirocco 2, Audi TT 2, Porsche Boxster 2, Aston Martin DB11 1, BMW i8 1, Fiat 124 Spider 1, Toyota GT86 1, Bentley Continental 1, Porsche 911 1.
ΑΠΕ-ΜΠΕ