Πολιτική

Μεγάλη συμφωνία στον τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής


Οι όμιλοι Παπάζογλου και Γιαννακόπουλου ενώνουν τις δυνάμεις τους, με την εξαγορά 50-50 της εταιρείας Superfoods και την είσοδό τους στον τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής.

Η συμφωνία μεταξύ δύο οικογενειών με πολυετή πείρα στην ελληνική αγορά, επικυρώθηκε με στόχο να προσφέρουν στον Έλληνα καταναλωτή εξαιρετικά καινοτόμα προϊόντα που παρέχουν ενέργεια, αντοχή, ομορφιά και υγεία.

Όπως ανέφερε ο κ. Δημήτρης Γιαννακόπουλος, η εξαγορά της Superfoods έρχεται σε μια συγκυρία, που βρίσκει πληγωμένο τον κλάδο του φαρμάκου στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά, οι δύο εταιρείες πάνε ενάντια στο πνεύμα της εποχής και προχωρούν δυναμικά, επενδύοντας στην ελληνική αγορά και στην εταιρεία “Superfoods”. 

Πρόκειται για μια επένδυση 6 εκατομμυρίων ευρώ, όπως είπε ο κ. Γιαννακόπουλος, η οποία μέσα στην κρίση θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και άρα θα φέρει νέα έσοδα στα δημόσια ταμεία.

Ενώ, αναφέρθηκε και στις άλλες μεγάλες επενδύσεις του ομίλου Γιαννακόπουλου οι οποίες δεν σταμάτησαν εν μέσω κρίσης, όπως η ΒΙΑΝΕΞ, όχι μόνο επενδύει στην ελληνική αγορά αλλά και δεν έχει κάνει καθόλου απολύσεις, το ίδιο και η ΒΙΑΝ, ενώ ο όμιλος έχει επεκταθεί και στον τομέα των μέσων επικοινωνίας με το CNN.gr και τη DPG. Τέλος, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός και οι επιτυχίες της δεν χρειάζονται συστάσεις.

Ο κ. Γιάννης Λιακόπουλος, ιδρυτής και εμπνευστής των προϊόντων της σειράς Superfoods, κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας, ανέφερε ότι ξεκίνησε το 2007 με την αποκλειστική συνεργασία για τη διανομή superfoods από την ΠΑΦΑΡΜ με την Astra, και μέσα από μια επιτυχημένη πορεία, έφθασε το 2014 να κάνει τη διανομή 66 και πλέον πρωτοποριακών προϊόντων πανελλαδικά. Στη νέα εταιρεία, ο κ. Λιακόπουλος αναλαμβάνει ρόλο Συμβούλου.

Τέλος, ο κύριος Κωνσταντίνος Παπάζογλου δήλωσε ότι η συνεργασία αυτή είναι εξαιρετικής σημασίας στην ελληνική αγορά και προκύπτει από το όνειρο και την μακρόχρονη πείρα των δύο οικογενειών. Στόχος του εγχειρήματος, όπως είπε, είναι να ενισχύσει την υγεία, την ομορφιά και την ευεξία των καταναλωτών μέσα από τις φυσικές πρώτες ύλες και την ολοκληρωμένη σειρά των προϊόντων Superfoods».

 

Ανθή Αγγελοπούλου