Πριν ακόμη στεγνώσει το μελάνι στη συμφωνία εξαγοράς της Wind, το πολυεθνικό επενδυτικό fund BC Partners (BCP) σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις του στην ελληνική αγορά. Στόχος η δημιουργία ολοκληρωμένου ομίλου που θα “παντρέψει” media, ενημέρωση, ψυχαγωγία, ψηφιακό περιεχόμενο και τηλεπικοινωνίες.
Βραχίονας επέκτασης σ' αυτό το συνεχώς διευρυνόμενο πεδίο εργασιών είναι η θυγατρική United Group (UG), μέσω της οποίας έγινε η εξαγορά της Wind και της Forthnet-NOVA.
Η UG είναι ήδη ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος μέσων ενημέρωσης στην κεντροανατολική Ευρώπη και στα Βαλκάνια, έχοντας πραγματοποιήσει διαδοχικές εξαγορές εταιρειών media και παραγωγής-διάθεσης ραδιοτηλεοπτικού περιεχομένου.
Πριν από λίγους μήνες εξαγόρασε τη Nova Broadcasting Group που είναι ο μεγαλύτερος όμιλος “εμπορικών” media στη Βουλγαρία. Στην Κροατία, τη Σερβία και τη Σλοβενία είχε εξαγοράσει νωρίτερα τοπικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τις οποίες ενοποιεί λειτουργικά και τις “παντρεύει” με πλατφόρμες ψηφιακού περιεχομένου και τηλεοπτικού προγράμματος.
Τα πρώτα βήματα
Στην Ελλάδα η εξαγορά της Nova/Forthnet ήταν το πρώτο βήμα διείσδυσης στα media, ενώ η απόκτηση της Windεντάσσεται στη στρατηγική δημιουργίας ολοκληρωμένου ομίλου, με επιχειρήσεις αλληλοσυμπληρούμενων δραστηριοτήτων.
Ο υπό συγκρότηση όμιλος θα επιδιώξει να αποκτήσει την 7η (διαθέσιμη) τηλεοπτική άδεια, εμπλουτίζοντας παράλληλα το “μπουκέτο” της NOVA, η οποία σχεδιάζεται να αποτελέσει βασικό “εργαλείο” στην προσπάθεια κατάκτησης μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Εχοντας στη διάθεση της τεράστια οικονομικά μέσα για τη χρηματοδότηση-στήριξη του εγχειρήματος της, θα είναι σε θέση να καταστεί μεσοπρόθεσμα υπολογίσιμη δύναμη στον τομέα της ενημέρωσης και στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, αποκτώντας παράλληλα ισχυρές προσβάσεις στο πολιτικό σύστημα.