Επιχειρήσεις

Media: Παρατείνεται το ισχύον καθεστώς τιμολόγησης διαφημίσεων


Παρατείνεται για  έξι μήνες – μέχρι την 1η Απριλίου  2017 – το ισχύον καθεστώς απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Σχετική τροπολογία κατέθεσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, προς διευκόλυνση των επιχειρήσεων και επειδή δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία ψήφισης του νόμου για το «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Τα τηλεοπτικά κανάλια θα συνεχίσουν να τιμολογούν βάσει  των τιμοκαταλόγων που έχουν υποβάλει στις ΔΟΥ.

Με τις διατάξεις του νόμου για το «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου»  θα περιορισθεί ο ρόλος των media shops, τα οποία λειτουργούν ως ενδιάμεσοι μεταξύ ΜΜΕ και διαφημιζομένων. Θα χάσουν κυρίως τη να κατευθύνουν τη διαφήμιση στα media που τους παρέχουν τη μεγαλύτερη «επιβράβευση» (επιστροφές μέρους της διαφημιστικής δαπάνης).

Όπως έχει επισημάνει ό αρμόδιος υπουργός Νίκος Παππάς, «τα διαφημιστικά κονδύλια θα κατευθύνονται, πλέον στα media που προσφέρουν την καλύτερη σχέση τιμής. Θα διορθωθεί η μεγάλη στρέβλωση της αγοράς, με τις επιστροφές, τα πιστωτικά σημειώματα, τις απαιτήσεις για τεράστιες πιστώσεις εκ μέρους των ΜΜΕ και τις καθυστερήσεις πληρωμών εκ μέρους ορισμένων media shops».

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις