Πολιτική

Με τον Jimmy Choo συνεργάζεται η Etihad Airways


Η Etihad Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και επίσημη αεροπορική εταιρεία της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, ανακοίνωσε την επέκταση της δέσμευσής της στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας μέσω της συνεργασίας με το εμβληματικό πολυτελές brand Jimmy Choo. Η βραβευμένη αεροπορική εταιρεία γιορτάζει την 20ή Επέτειο του παγκοσμίου φήμης σχεδιαστή με εκδηλώσεις στο Διεθνές Αεροδρόμιο John F. Kennedy (JFK) και στην πόλη της Νέας Υόρκης.

Στο πλαίσιο του εορτασμού, η Etihad Airways αποτέλεσε τον συνεργάτη που υποστήριξε την VIP εκδήλωση του Jimmy Choo με οικοδέσποινες τα διεθνή μοντέλα που έλαβαν μέρος στην καμπάνια της 20ης Επετείου συμπεριλαμβανομένης της Amber Valletta, της Milla Jovovich, της Sasha Pivovarova, της Lexi Boling, της Taylor Hill, της Jasmine Tookes και της Xiao Wen Ju. Οι κορυφαίες στιγμές της εκδήλωσης περιελάμβαναν την πρώτη προβολή του βίντεο της καμπάνιας της 20ης Επετείου του brand όπου έλαβαν μέρος τα μοντέλα, με ζωντανή μουσική παράσταση από την Mary J. Blige.

«Ο Jimmy Choo λατρεύεται από το παγκόσμιο jetset εδώ και δύο δεκαετίες, γι’ αυτό και ταιριάζει στην Etihad Airways να συνεργάζεται με αυτό το εμβληματικό brand με το οποίο μοιράζεται παρόμοιες φιλοδοξίες - να παρέχει την απόλυτη κομψότητα, φινέτσα και άνεση», δήλωσε ο Patrick Pierce, Αντιπρόεδρος του τμήματος Χορηγιών.

«Η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε η αεροπορική εταιρεία που επιλέγει η παγκόσμια κοινότητα της μόδας και η συνεργασία μας με τον Jimmy Choo αποτελεί μια φυσική επέκταση της εναρμόνισής μας με την εβδομάδα μόδας, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης», πρόσθεσε ο Pierce.

Κατά τη διάρκεια της πασαρέλας, η Etihad Airways είναι ο οικοδεσπότης ενός VIP lounge μαζί με την WME | IMG και την Jimmy Choo στο Skylight στο σταθμό Moynihan, έναν από τους κύριους χώρους των επιδείξεων μόδας καθ’ όλη τη διάρκεια της Εβδομάδα Μόδας της Νέα Υόρκης, από τις 8 έως τις 15 Σεπτεμβρίου. Το lounge διαθέτει μια αναδρομή στα 20 πιο εμβληματικά παπούτσια Jimmy Choo των τελευταίων 20 ετών, που επιμελήθηκε η Διευθύντρια του Δημιουργικού Τμήματος του οίκου, Sandra Choi και φωτογραφίες από την επετειακή καμπάνια, όπως την απαθανάτισε ο Craig McDean. Μαζί με το παγκοσμίου κλάσης πλήρωμα καμπίνας της αεροπορικής, το lounge θα λειτουργήσει ως κομβικό σημείο για την χαρακτηριστική φιλοξενία της Etihad Airways και θα περιλαμβάνει φωτογραφικό υλικό από την καμπάνια για τη στολή της εταιρείας όπως τραβήχτηκε από τον Norman Jean Roy. Η ιταλική εταιρεία επίπλων Poltrona Frau, ο αποκλειστικός συνεργάτης της εταιρείας για την πολυτελή δερμάτινη επένδυση επί του αεροσκάφους στο The Residence, στην Πρώτη και τη Διακεκριμένη θέση, παρουσιάζονται μέσα στο lounge. Εκτός από τους καναπέδες του brand, η έκθεση θα περιλαμβάνει πολυθρόνες σχεδιασμένες από τον Peter Marino, όλες με την κορυφαία ποιότητα δέρματος για την οποία η Poltrona Frau είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο.

Ένα Atelier Etihad Airways βρίσκεται στην κύρια είσοδο του VIP lounge Jimmy Choo, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να χαράξουν τα αρχικά τους στα διαθέσιμα ταμπελάκια αποσκευών. Κάθε αξεσουάρ συνοδεύεται από ένα ειδικό ένθετο που παρουσιάζει την εμπειρία των επιβατών της Etihad Airways.

Στην πίστα του Διεθνούς Αεροδρομίου JFK, η Amber Valletta παρουσίασε τα διακριτικά  ενός αεροσκάφους  Α380 της Etihad Airways με το επώνυμο λογότυπο «NYFW: The Shows» στις μηχανές και την πόρτα του αεροσκάφους, μαζί με εκτυπώσεις Jimmy Choo, τα οποία θα εκτίθενται ευκρινώς στον χώρο του Lobby στο εσωτερικό του  αεροσκάφους, που βρίσκεται στο επάνω κατάστρωμα μεταξύ των Διαμερισμάτων της Πρώτης και των Studio της Διακεκριμένης θέσης.

Ο εορτασμός της 20ης Επετείου Jimmy Choo θα συνεχιστεί με την Etihad Airways κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου και του   Άμπου Ντάμπι αργότερα μέσα στο έτος.

Η συνεργασία αυτή ακολουθεί την ανακοίνωση της παγκόσμιας συμφωνίας της αεροπορικής με την WME | IMG ως μακροπρόθεσμο εταίρο στη βιομηχανίας της μόδας, που έγινε τον Απρίλιο του 2016 και συνδέει την αερογραμμή με τις πρωτεύουσες μόδας του κόσμου. Η Νέα Υόρκη είναι η τελευταία στάση της χορηγίας, η οποία υποστηρίζει ετησίως 17 εκδηλώσεις εβδομάδας μόδας σε όλο τον κόσμο. Έπεται της πρόσφατης συμμετοχής της εταιρείας στο Lakmé Fashion Week στη Βομβάη ενώ θα ακολουθήσουν επιδείξεις στο Λονδίνο και στο Μιλάνο τον επόμενο μήνα.

Η αεροπορική ξεκίνησε πτήσεις μεταξύ Νέας Υόρκης και Άμπου Ντάμπι, τον Οκτώβριο του 2006 και σήμερα προσφέρει δύο ημερήσια δρομολόγια μεταξύ των δύο πόλεων με αεροσκάφη Airbus A380 και Boeing 777-300ER, τα οποία όμως από τον Ιούνιο του 2017 θα πραγματοποιούνται εξολοκλήρου με αεροσκάφη A380.

Η Etihad Airways και το αεροσκάφος A380 της εταιρείας, το οποίο διαθέτει την The Residence, την μοναδική τρίχωρη σουίτα σε εμπορικό αεροσκάφος, έχουν γίνει συνώνυμα με τον σχεδιασμό παγκόσμιας εμβέλειας, την πολυτέλεια και την καινοτομία. Κατά τη διάρκεια της πτήσης με το Α380, το παγκόσμιας κλάσης πλήρωμα καμπίνας της εταιρείας περιλαμβάνει Butler με εκπαίδευση στο Savoy, αποκλειστικά για το The Residence, άρτια εκπαιδευμένους εν πτήσει Σεφ στην Πρώτη Θέση, Υπεύθυνους Φαγητού και Ποτού στη Διακεκριμένη Θέση και στην Οικονομική Θέση τις Ιπτάμενες Νταντάδες εκπαιδευμένες στο διάσημο Norland College.

Η Etihad Airways εγκαινίασε ένα νέο lounge Πρώτης και Διακεκριμένης Θέσης στο Διεθνές Αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης τον Δεκέμβριο του 2015, σημειώνοντας μια σημαντική επένδυση για την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας εδάφους για τους επιβάτες της. Σε βολική τοποθεσία, αμέσως μετά το σημείο ελέγχου ασφαλείας στο Terminal 4, το νέο lounge ενσωματώνει τα υψηλότερα επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης για απαιτητικούς ταξιδιώτες.

Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης είναι η δεύτερη μεγάλη συνεργασία της Etihad Airways στη Νέα Υόρκη μετά από την αρχική συνεργασία της με το New York City Football Club.