Με ετήσιο ρυθμό περίπου 8% αυξάνονται οι συνολικές πωλήσεις αρτοσκευασμάτων στην ελληνική αγορά, την ώρα που η κατανάλωση ψωμιού μειώνεται και οι παραδοσιακοί φούρνοι εξαφανίζονται από τις γειτονιές. Η αγορά αναδιανέμεται σταδιακά, προς όφελος των βιομηχανικών επιχειρήσεων ειδών αρτοποιίας, που παράγουν και διακινούν μεγάλη γκάμα προϊόντων μέσα από αλυσίδες σουπερμάρκετ.
Τη θέση της στον κλάδο ενισχύει σταδιακά η κρητική εταιρεία αρτοσκευασμάτων Τσατσαρωνάκη, που καθιερώθηκε στην αγορά με τα παξιμάδια “Μάννα” και επεκτείνει συνεχώς τις δραστηριότητες της, λανσάροντας καινούργια προϊόντα. Η προσπάθεια ανάπτυξης των πωλήσεων υποστηρίζεται με διαφημιστικές καμπάνιες για την προσέγγιση ευρύτερου καταναλωτικού κοινού.
Φέτος η εταιρεία θα κλείσει τη χρήση με τζίρο περίπου 24 εκατ. ευρώ και αξιόλογη κερδοφορία, ενώ για την επόμενη τριετία αναμένει ετήσια αύξηση πωλήσεων περίπου 10%.
Σημαντικό βήμα περαιτέρω επέκτασης των εργασιών της θα αποτελέσει η απόκτηση των εγκαταστάσεων της πρώην αρτοβιομηχανίας “Κατσέλη”, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν αρχικά ως κέντρο αποθήκευσης, διανομής και εμπορικής διοίκησης και στη συνέχεια θα αξιοποιηθούν για παραγωγικές δραστηριότητες.
Χθες υπεγράφη η σύμβαση για τη μεταβίβαση του συγκροτήματος πρώην “Κατσέλη” στην εταιρεία “Τσατσαρωνάκη”, που είχε πλειοδοτήσει σε πλειστηριασμό διενεργηθέντα προ τριετίας.
Στις εγκαταστάσεις της παλιάς αρτοβιομηχανίας θα γίνουν επενδύσεις της τάξεως των 6 εκατ. ευρώ, για ανακαίνιση- αναδιαρρύθμιση κτιρίων και σε μηχανολογικό εξοπλισμό.