Η Metron SA, θυγατρική του ομίλου ALUMIL, η οποία ιδρύθηκε το 1995 και αποτελεί μια από τις κορυφαίες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο σχεδιασμό και την κατασκευή ολοκληρωμένων συστημάτων ανελκυστήρων, με παρουσία σε 45 χώρες, υιοθέτησε τις καινοτόμες λύσεις της Microsoft. Πρωταρχικός στόχος της εταιρίας, η οποία απασχολεί συνολικά περίπου 170 άτομα στην Ελλάδα, τη Ρωσία, την Πολωνία, τη Γερμανία και τη Γαλλία, ήταν να προσφέρει στους εργαζομένους ένα σύγχρονο ψηφιακό εργασιακό περιβάλλον, βελτιώνοντας τη συνεργασία μεταξύ τους και την επικοινωνία με τους ανά τον κόσμο πελάτες, αυξάνοντας παράλληλα την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητά της. Έπειτα από ενδελεχή αξιολόγηση διαφόρων διαθέσιμων λύσεων, η Metron επέλεξε τη σουίτα Office 365, τoν Widows Server 2012 & Remote Desktop Services καθώς και το Dynamics CRM. Η υλοποίηση του έργου ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2015, και ολοκληρώθηκε σε διάστημα τριών μηνών.
Η Dynamic Integrated Solutions (DIS), Χρυσός Πιστοποιημένος συνεργάτης της Microsoft με ειδίκευση στο ERP, ανέλαβε και πραγματοποίησε την εγκατάσταση των λύσεων της Microsoft, για λογαριασμό της Metron SA.
Οι βασικότερες προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρία από άποψη IT και διαχείρισης, ήταν το γεγονός ότι είχε αρκετούς υπολογιστές διαφορετικών προδιαγραφών με παλιές εκδόσεις λειτουργικών συστημάτων και διαφορετικές σουίτες του Office οι οποίες δημιουργούσαν δυσκολίες στη συνεργασία. Επιπλέον ο mail server της εταιρίας ήταν παλαιάς αρχιτεκτονικής το οποίο ισοδυναμεί με μεγάλο κόστος διαχείρισης, ενώ η εργασία εξ ’αποστάσεως των εργαζομένων ήταν δύσκολη και χρονοβόρα. Η επένδυσή λοιπόν στις καινοτόμες λύσεις της Microsoft αποτελεί σημαντικό κομμάτι της εταιρείας, της οποίας βασική προτεραιότητα ήταν να υλοποιήσει μια διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού. Όπως δήλωσε και ο Αλέξανδρος Σάνδρος, Project Manager της Metron «Αναζητούσαμε τρόπους προκειμένου να βελτιώσουμε τις εσωτερικές λειτουργίες μας αλλά και τις σχέσεις μας με τους πελάτες».
H προσπάθεια της Metron στη δημιουργία ενός σύγχρονου περιβάλλοντος επικεντρώθηκε σε τρεις τομείς: την αναβάθμιση των πληροφοριακών υποδομών και κυρίως των Terminal Services στη νέα έκδοση τους, Remote Desktop Services (RDS), την εγκατάσταση μίας cloud σουίτας εφαρμογών γραφείου και την υλοποίηση ενός CRM συστήματος.
Η εγκατάσταση του Office 365 παρέχει πρόσβαση σε σύγχρονες εφαρμογές ενώ βελτίωσε σημαντικά τη συνεργασία μεταξύ εργαζομένων και συνεργατών, καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες. Πιο συγκεκριμένα το OneDrive for Business έδωσε τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να έχουν πρόσβαση από οπουδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή στα αρχεία της εταιρείας, ενώ μέσω του SharePoint, οι εργαζόμενοι μπορούν πλέον να δημιουργούν sites και βάσεις δεδομένων για projects που είναι σε εξέλιξη. Το Skype for Business αναβάθμισε την επικοινωνία με τους πελάτες, βελτιώνοντας την παρουσίαση των σχεδίων σε πραγματικό χρόνο, ενώ το Yammer προσέφερε τη δυνατότητα για γρήγορη διάδοση πληροφοριών μεταξύ εργαζομένων, συνεργατών και προμηθευτών.
Σε ό,τι αφορά το Dynamics CRM, επέτρεψε στη Μetron να συγκεντρώσει δεδομένα για την καλύτερη κατανόηση των πελατών της, του ανταγωνισμού και των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται. Ο κ.Σάνδρος τόνισε σχετικά: «Τα δεδομένα που συγκεντρώνουμε μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε καλύτερα τις διαφορετικές ανάγκες των αγορών και των πελατών μας, ώστε να εστιάζουμε εκεί που δημιουργείται υπεραξία για τον πελάτη μας», προσθέτοντας ότι «το αποτέλεσμα ήταν η Μetron να είναι πλέον σε θέση να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα τη σχέση της με τους πελάτες της».
Επιπλέον, η νέα λειτουργικότητα των Remote Desktop Services καθιστά πιο εύκολη την υποστήριξη των υπολογιστών και των επί μέρους εφαρμογών, καθιστώντας πλέον εφικτή την εξ ‘αποστάσεως εργασία.
Ο Αλέξανδρος Σάνδρος, Project Manager της Metron SA, δήλωσε: «Καταλήξαμε στις λύσεις της Microsoft επειδή κάλυπταν τις ανάγκες μας και επιπλέον το interface ήταν πιο εύκολο στην εκμάθηση του από τους εργαζόμενους της εταιρείας. Η αξιοποίηση των λύσεων της μας επέτρεψε να βελτιώσουμε τις εσωτερικές λειτουργίες μας αλλά και τις σχέσεις μας με τους πελάτες. Επιπλέον, κατέστησε την εταιρία μας ελκυστικότερη στους υποψήφιους εργαζόμενους.»
Ο Δημήτρης Κοντούλης, Services Manager της Dynamic Integrated Solutions δήλωσε: «Με ιδιαίτερη χαρά στεκόμαστε στο πλευρό αναπτυσσόμενων & εξωστρεφών επιχειρήσεων, όπως η METRON SA, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες της Microsoft. Μέσω της νέας πλατφόρμας ανάπτυξης η εταιρεία κεφαλαιοποιεί τα οφέλη της διατμηματικής συνεργασίας, της οργάνωσης των πωλήσεων, customer centric analytics, και της δημιουργίας operational excellence»
Ο Θάνος Λούτσος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάς, δήλωσε: «Είναι χαρά μας που μια ελληνική εταιρία με τη δυναμική της Metron επέλεξε τις λύσεις της Microsoft. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η επιλογή θα έχει σημαντική συμβολή στην ολοένα αυξανόμενη επέκταση και ανάπτυξη της εταιρίας, προσφέροντας τις πλέον κατάλληλες λύσεις παραγωγικότητας, συνεργασίας και επικοινωνίας».