Ο παγκόσμιος κολοσσός στον τομέα των παιδικών παιχνιδιών LEGO επιδιώκει να “ξεκλειδώσει” την τεράστια δυναμική των παιδικών παιχνιδιών της κινεζικής αγοράς, μέσω της συμμετοχής του, για έκτη φορά, στην επικείμενη κινεζική διεθνή έκθεση εισαγωγών, εξαγωγών China International Import Expo (CIIE).
Μία πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η LEGO με τη συμμετοχή 1.000 ερωτηθέντων από την ηπειρωτική Κίνα έδειξε ότι τα παιδιά στην Κίνα, διαθέτουν κατά μέσο όρο έξι ώρες την εβδομάδα για παιχνίδι, με τον χρόνο αυτό, να αντιστοιχεί σε ποσοστό λιγότερο από το 2% του συνολικού χρόνου μιας εβδομάδας.
Στο μεταξύ, ποσοστό μεγαλύτερο από το 90% των συμμετεχόντων γονέων αναγνώρισαν τον σοβαρό ρόλο που έχει το παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδικών δεξιοτήτων.
πηγή: ΑΠΕ