Πολιτική

Κρι Κρι: +10% οι πωλήσεις στα προϊόντα παγωτού το 2016


Αύξηση πωλήσεων κατά 10% στα προϊόντα παγωτού σημείωσε η εταιρεία Κρι Κρι για το σύνολο του 2016, όπως επισημάνθηκε, μεταξύ άλλων, στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού που διοργάνωσε η εταιρεία παρουσία συνεργατών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, υπήρξε επίσης αύξηση διανομής με 800 νέα σημεία και σημείωθηκαν επιτυχημένα λανσαρίσματα της χρονιάς με συμμετοχή 11% στο συνολικό τζίρο

Εφόδια της εταιρείας σε αυτή την πορεία ανάπτυξης για το 2017, όπως σημείωσε η διοίκηση, είναι τα νέα προϊόντα τα οποία σχεδιάστηκαν σε συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας μας με στρατηγικούς παίκτες όπως η ΙΟΝ με ηγετικές μάρκες όπως το Derby, και η Disney με τις  αγαπημένες ηρωίδες από την ταινία FROZEN  που ενέπνευσαν την ανάπτυξη ενός παιδικού παγωτού με φρέσκο γάλα.

Επιπλέον η Κρι Κρι ως μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού με πανελλαδική διανομή ανέπτυξε μία νέα σειρά εμπνευσμένη από την ελληνική οικογένεια και τις ελληνικές γεύσεις με μνήμες από τα γλυκά της μαμάς φροντίζοντας έτσι να φέρει στο σήμερα γλυκές αναμνήσεις από κλασικές γεύσεις όπως η πάστα φλώρα και η σοκολατόπιτα της μαμάς.

Τέλος η σερραϊκή εταιρεία αποφάσισε να μπει και στην κατηγορία του λειτουργικού παγωτού με έξτρα πρωτεΐνη συνεχίζοντας το επιτυχημένο λανσάρισμα του γιαουρτιού super spoon σε παγωτό κυπελάκι, συνδυάζοντας την μυϊκή ενδυνάμωση της πρωτεΐνης και την ενέργεια των superfruits με την απόλαυση του παγωτού.