Το γρηγορότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτε, είναι εδώ! Το Koenigsegg φτάνει τα 284,5MPH σε χρόνο ρεκόρ!
Ο κόσμος των αυτοκινήτων έχει ένα νέο κορυφαίο ατού, αφού το Koenigsegg Agera RS έσπασε το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκίνητου στον κόσμο.
Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία άρπαξε το στέμμα από τη γαλλική Bugatti, κάνοντας δύο απίστευτες διαδρομές στην εθνική οδό της Νεβάδα. Το Agera RS έσπασε το ρεκόρ με μέση ταχύτητα 277,9 μίλια ανά ώρα και στις δύο διαδρομές, σπάζοντας εύκολα το ρεκόρ του 2010 με 267,8 μίλι ανά ώρα της Bugatti Veyron Super Sport.
Κατά την πρώτη πορεία, το Koenigsegg κατέγραψε κορυφαία ταχύτητα 271,2 χιλιομέτρων / ώρα, χτυπώντας το Veyron, πάρα την κλίση από τους ανέμους.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου, που ήταν ελαφρώς κατηφορική και με ευνοϊκό άνεμο, το αυτοκίνητο έφτασε την μέγιστη ταχύτητα των 284,5 mph και με αυτό τον τρόπο έγινε το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών!
Το προηγούμενο ρεκόρ είχε παραλίγο να σπάσει το Hennessey Venom GT, το οποίο κατάγραψε 270,5 μίλια / ώρα, το 2014. Το Hennessey απέτυχε να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας, επειδή το μονοθέσιο ολοκλήρωσε μόνο μία διαδρομή και ο κάτοχος του τίτλου πρέπει να κάνει δύο, στην ίδιο άσφαλτο, σε αντίθετες κατευθύνσεις.
Το ρεκόρ βγαίνει από τον μέσο όρο και των δύο ταχυτήτων, για να ισοσκελίζεται η επίδραση παραγόντων όπως η κλίση και η ταχύτητα του ανέμου.
Η Koenigsegg έκανε ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό ρεκόρ, καθώς όχι μόνο είναι ένα αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά το πέτυχε και σε ένα τμήμα της δημόσιας οδού που χρησιμοποιούνται ελαστικά κλασικού τύπου.
Ο ιδιοκτήτης της Agera είχε χρησιμοποιήσει τις διασυνδέσεις του στη βιομηχανία του κινηματογράφου, ώστε να πείσει τις αρχές της Νεβάδα να κλείσουν ένα τμήμα μήκους 11 μιλίων της οδού 106, μεταξύ του Λας Βέγκας και της πόλης Pahrump, σύμφωνα με τοTop Gear.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η δοκιμή χρησιμοποιώντας ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία είναι ενσωματωμένα στην Koenigsegg και επιτρέπονται για χρήση στο δρόμο.
Η Michelin εγγυάται μόνο έως και τα 186 μίλια / ώρα, αν και οι μηχανικοί της Koenigsegg ήταν σίγουροι ότι θα επιβιώσουν στα επιπλέον 100 μίλια / ώρα πάνω από αυτό.
Ο οδηγός Niklas Lilja, ο οποίος βρισκόταν πίσω από το τιμόνι, δήλωσε: «Δεν ήμουν νευρικός, ο μόνος δισταγμός ήταν για τα ελαστικά. Οδηγώντας στο δρόμο με 100 μίλια / ώρα, ήταν πολύ ήρεμα, όταν όμως φτάνεις πάνω από τα 280 μίλια / ώρα, είναι πραγματικά αρκετά ριψοκίνδυνο».
Ας πάρουμε μια γεύση: