Διεθνή

Κίνα-JD.com: Η ψηφιακή πωλήτρια Γιανσί κέρδισε τις εντυπώσεις των επισκεπτών στη CIFTIS 2024


“Είναι απίστευτο! Νόμιζα ότι ήταν ένας αληθινός άνθρωπος!” Εξήγησε ένας επισκέπτης αφού ανακάλυψε ότι η πωλήτρια προϊόντων ομορφιάς μέσω μιας μεγάλης οθόνης, ήταν ένα ψηφιακό ανθρωποειδές είδωλο.

Η ψηφιακή πωλήτρια είχε το όνομα Γιανσί και συμπλήρωσε περισσότερες από 400.000 ώρες ζωντανής παρουσίασης περισσότερων από 5.000 προϊόντων, καταγράφοντας τουλάχιστον 100 εκατομμύρια θεάσεις, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ένα μέλος το προσωπικού στο περίπτερο του κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com στη φετινή Διεθνή Έκθεση της Κίνας για το Εμπόριο και τις Υπηρεσίες (CIFTIS) που πραγματοποιήθηκε στις 12-16 Σεπτεμβρίου στο Πεκίνο.

Με τη βοήθεια της Γιανσί, οι έμποροι μπορούν να οργανώσουν έναν ειδικό χώρο ηλεκτρονικού εμπορίου μετάδοσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, μέσα σε μόλις δύο ώρες, με το 1/10 του οικονομικού κόστους που θα απαιτούσε ένας άνθρωπος, υπάλληλος-εκθέτης, παρέχοντας στους πελάτες τους, υπηρεσίες ενημέρωσης για ένα ολόκληρο 24ωρο.

Η JD.com παρουσίασε επίσης, μία πλατφόρμα ψηφιακής προώθησης περιεχομένου μέσω της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης (AIGC), η οποία, βοηθάει τους εμπόρους στην εικονική παρουσίαση των προϊόντων τους, αλλά και στην προώθηση ψηφιακών αντιγράφων εμπορικής χρήσης, όπως και στην παραγωγή σύντομων βίντεο, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η καινοτομία βοηθάει την ανάπτυξη της λειτουργικότητας του ψηφιακού εμπορίου σε ποσοστό μεγαλύτερο από 90%.

Όπως έγινε φανερό στη φετινή CIFTIS η τεχνητή νοημοσύνη με την τεχνολογικά δημιουργική σειρά των προϊόντων και των εφαρμογών της, φέρνει μία νέα ζωτικότητα και μία νέα δυναμική στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

πηγή: ΑΠΕ

Διαβαστε επισης