Τουρισμός

Κέρδισε -και- τους Γάλλους influencers η ελληνική διατροφή


Με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της ελληνικής διατροφής στη Γαλλία, ως πρότυπο υγιεινής διατροφής -και κατ' επέκταση την αύξηση των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων και ποτών, καθώς και την προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού-  ο Οργανισμός Enterprise Greece φιλοξένησε δημοσιογράφους γαστρονομίας και τουρισμού, κριτικούς γεύσης και διαμορφωτές της κοινής γνώμης από τη Γαλλία σε ένα ταξίδι γνωριμίας με τη χώρα μας, τα ιδιαίτερα προϊόντα της και την χρήση τους στην εξαιρετική κουζίνα μας.

Με «ξεναγό» τη συγγραφέα - σεφ, Ντίνα Νικολάου, η δημοσιογραφική αποστολή, επισκέφθηκε από τις 24 έως 29 Σεπτεμβρίου 2018, περιοχές της Κρήτης και στη συνέχεια την Αθήνα.

Πρώτος σταθμός του γαστρονομικού οδοιπορικού ήταν η Ανατολική Κρήτη. Επισκέφθηκαν παραδοσιακές μονάδες παραγωγής τροφίμων. Γνώρισαν τη διαδικασία της παραδοσιακής τυροκόμισης, ζύμωσαν παραδοσιακό εφτάζυμο ψωμί, δοκίμασαν τα παραδοσιακά κρητικά αλλαντικά και φιλοξενήθηκαν από το Γυναικείο Συνεταιρισμό Κρουσώνα και είδαν τη διαδικασία παραγωγής των τοπικών γλυκών και φαγητών.

Ο όμιλος Aldemar, o οποίος φιλοξένησε τη δημοσιογραφική αποστολή, διοργάνωσε εκδήλωση γευσιγνωσίας. Οι φιλοξενούμενοι ενημερώθηκαν για τα τοπικά κρασιά και προϊόντα, συμμετείχαν ενεργά και γνώρισαν την τοπική κουζίνα.

Κατά την παραμονή τους στο Ηράκλειο ξεναγήθηκαν στην Κνωσό και γνώρισαν την ιστορία του Μινωικού πολιτισμού.

Τέλος στην Αθήνα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ελληνικά προϊόντα υψηλής γαστρονομίας. Επίσης, συμμετείχαν σε γευσιγνωσία ελαιολάδου, επισκέφθηκαν την αγορά της Αθήνας και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη σύγχρονη γαστρονομία.

Η επόμενη συνάντηση μαζί τους θα είναι στη μεγάλη έκθεση Τροφίμων της Γαλλίας, SIAL, που πραγματοποιείται στα τέλη του Οκτωβρίου.

Διαβαστε επισης