Διεθνή

Ισχυρή άνοδος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Κίνα


 Οι Κινέζοι καταναλωτές επέδειξαν μεγαλύτερη διάθεση να δαπανήσουν χρήματα το 2017 χάρη στη σταθερή οικονομική ανάπτυξη, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποιήθηκε σήμερα.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Κίνας (CCI) ανήλθε στις 112 μονάδες το 2017, από τις 106 το 2016, με τις προοπτικές για απασχόληση, την προσωπική οικονομική κατάσταση και τη διάθεση να δαπανήσουν χρήματα να διαμορφώνεται σε υψηλό δύο ετών, σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκθεση της εταιρίας ερευνών Nielsen.

Ο CCI συνέχισε την ισχυρή του πορεία το τέταρτο τρίμηνο του έτους, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, καθώς ανήλθε στο υψηλό ρεκόρ των 114 μονάδων. Ο συγκεκριμένος δείκτης αποτυπώνει την εικόνα που έχουν οι συμμετέχοντες σε ό,τι αφορά τις προοπτικές για απασχόληση, την προσωπική τους οικονομική κατάσταση και την πρόθεση να δαπανήσουν άμεσα χρήματα. Το όριο των 100 μονάδων διαχωρίζει την αισιοδοξία από την απαισιοδοξία.

«Υπό το νέο αναπτυξιακό μοντέλο, η κινεζική οικονομία μετατοπίζεται από ένα αναπτυξιακό μοντέλο που βασιζόταν στην ποσότητα σε ένα μοντέλο που τροφοδοτείται από την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα. Έχει εισέλθει σε μια νέα φάση ‘σταθερής ανάπτυξης με βελτιωμένη ποιότητα’», σχολίασε ο Βισάλ Μπαλί, διευθύνων σύμβουλος της Nielsen China.

«Τα τέσσερα τελευταία χρόνια, η εγχώρια κατανάλωση στην Κίνα έχει γίνει βασική κινητήριος δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη, χάρη στις προσπάθειες της κυβέρνησης να αναδιαρθρώσει την οικονομία», δήλωσε ο Μπαλί. Καθώς η οικονομία σταθεροποιείται, ο κινεζικός δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης CCI θα παραμείνει σε σταθερή πορεία ανόδου για το άμεσο μέλλον, δήλωσε.

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις