Έξι γερουσιαστές του Δημοκρατικού Κόμματος παρότρυναν την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) να απαγορεύσει στις αεροπορικές εταιρίες να μειώσουν περισσότερο το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των επιβατών στις καμπίνες των αεροσκαφών τους.
Στους γερουσιαστές συμπεριλαμβάνονται ο ηγέτης της πλειοψηφίας των Δημοκρατικών στη Γερουσία Τσακ Σούμερ, ο Ρίτσαρντ Μπλούμενταλ, ο Εντ Μάρκεϊ και ο Ρον Γουάιντεν, που δήλωσαν ότι οι αεροπορικές εταιρίες μειώνουν το διαθέσιμο χώρο της καμπίνας των επιβατών για τα καθίσματα τουλάχιστον από τα χρόνια του 1990. Η μείωση γίνεται με τη ρύθμιση των θέσεων που καθορίζει τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των επιβατών να έχει μειωθεί από 81 εκατοστά στα 71 εκατοστά, αλλά και το πλάτος των θέσεων να έχει μειωθεί από 48 εκατοστά στα 41 εκατοστά.
“Παροτρύνουμε την FAΑ να επανεξετάσει συνολικά τις παραμέτρους ασφαλείας που σχετίζονται με τη ρύθμιση των θέσεων των επιβατών, με το πλάτος, αλλά και με το διαθέσιμο μήκος και να διασφαλίσει ότι αυτοί οι παράμετροι ασφάλειας, λαμβάνουν υπόψη τους το σύνολο των Αμερικανών, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, των ηλικιωμένων, ατόμων ΑΜΕΑ, αλλά και άλλων”, όπως έγραψαν οι γερουσιαστές στον υπηρεσιακό διευθυντή της FAA Μπίλι Νόλεν.
“Παροτρύνουμε επίσης, την FAA να απαγορεύσει άμεσα την οποιαδήποτε μείωση στο μέγεθος, στο πλάτος, αλλά και στη ρύθμιση των θέσεων στα αεροσκάφη, όπως και στο διαθέσιμο χώρο που αντιστοιχεί στα πόδια των επιβατών, αλλά και στο πλάτος των διαδρόμων στα ίδια αεροσκάφη, μέχρι την έκδοση ενός οριστικού κανονισμού”.
Η Ένωση Αεροπορικές Εταιρίες για την Αμερική (AA) που εκπροσωπεί την United Airlines, την Delta Air Lines και την American Airlines, όπως και άλλες αεροπορικές εταιρίες, όπως και η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) ανέφεραν σε γραπτά σχόλια τους ότι κατά την άποψή τους η FAA δεν θα πρέπει να καταρτίσει γραπτούς κανονισμούς που θα θέτουν ελάχιστα όρια για τις διαστάσεις των θέσεων, υποστηρίζοντας ότι η αναφερόμενη υπηρεσία “έχει εξετάσει σε βάθος το μέγεθος των θέσεων και έχει συμπεράνει ότι οι σημερινές διαστάσεις των θέσεων και οι διαμορφώσεις τους είναι ασφαλείς”.
Το 2018 το Κογκρέσο ανακοίνωσε ότι η FAA είχε περιθώριο ενός έτους για την κατάρτιση κανονισμών αναφορικά με τον καθορισμό των ελάχιστων διαστάσεων για τις θέσεις των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων και των ελάχιστων ορίων για τις ρυθμίσεις, το πλάτος και το μήκος “τα οποία είναι απαραίτητα για την ασφάλεια των επιβατών”.
Τον προηγούμενο μήνα ένα εφετείο στις ΗΠΑ άκουσε τα επιχειρήματα μιας ομάδας υποστήριξης των επιβατών αεροπορικών εταιριών που παρότρυνε το δικαστήριο να διατάξει την FAA να προχωρήσει στον καθορισμό των ελάχιστων διαστάσεων για τις θέσεις επιβατών στα αεροσκάφη. Επί του παρόντος δεν έχουν καθοριστεί ελάχιστα όρια διαστάσεων.
Οι κανονισμοί, που εφαρμόζονται σήμερα, προβλέπουν ότι οι αεροπορικές εταιρίες πρέπει να μπορούν να προχωρούν σε εκκένωση των αεροσκαφών εντός 90 δευτερολέπτων, χωρίς να καθορίζουν απαιτήσεις διαστάσεων για τις θέσεις των επιβατών.
Τον Ιούλιο του 2018 η FAA ανακοίνωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε έκδοση κανονισμού για το μέγεθος των θέσεων των επιβατών.
Τα περιθώρια κέρδους των αεροπορικών εταιριών θα επηρεαστούν, στην περίπτωση που αυτές θα πρέπει να προχωρήσουν σε αναδιάταξη των θέσεων εντός της καμπίνας των επιβατών, μειώνοντας τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.
Η FAA επεσήμανε χθες ότι έχει εκδώσει μελέτη για την εκκένωση της καμπίνας των αεροσκαφών τον Μάρτιο, την οποία και άνοιξε στο δημόσιο σχολιασμό τον Αύγουστο. Η ίδια υπηρεσία, έλαβε περίπου 25.000 σχόλια. Η περίοδος αυτή του δημόσιο σχολιασμού έληξε χθες, Τρίτη.
πηγή: ΑΠΕ