Επιχειρήσεις

Interlife: Στοχεύει σε νέες αγορές και αύξηση μεριδίων το 2018


Νέα αναπτυξιακά σχέδια ετοιμάζει η Interlife για το 2018 με στόχο να αυξήσει τα μερίδια της στην αγορά, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην συνέντευξη τύπου ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Βοτσαρίδης. Στο πεδίο των κινήσεων της, παράλληλα οι ‘δυνάμεις’ τους ανταγωνισμού, της νέας τάξης πραγμάτων έτσι όπως διαμορφώνονται από τις  οι νέες νομοθεσίες και κανονισμούς, αλλά και η ακινησία του ελληνικού κράτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interlife τόνισε για άλλη μία φορά ότι η εταιρεία δεν κάνει retail πωλήσεις, δεν πουλά ιντερνετικά, στηρίζεται μόνο στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και παρέχει όλη τα τεχνικά μέσα που χρειάζεται για να πωλήσεις.

Δηλώσεις του κου Βοτσαρίδη για την οικονομία στο Sofokleousin λίγο πριν την χτεσινή συνέντευξη Τύπου:

Interlife, Γ. Βοτσαρίδης: Τι βλέπει στην οικονομία, την αγορά και την εταιρεία

της Ελενας Ερμείδου

Μετά την επιτυχημένη πορεία που διέγραψε μέσα στο 2017, η Interlife ετοιμάζεται να εκδώσει μέσα στο 2018 νέα προϊόντα δίνοντας έμφαση στην υγεία αλλά και αργότερα στις μικροασφαλίσεις.

Αύξηση εσόδων - κερδών και καινοτόμα προγράμματα για την Interlife

Οι παροχές των προγραμμάτων της και το κόστος τους θα είναι προσαρμοσμένα στην πραγματικότητα. Τα τρία νέα προϊόντα, ειδικότερα θα επικεντρώνονται στην πρωτοβάθμια περίθαλψη υγείας, στις καθαρά επιδοματικές καλύψεις και τις νοσοκομειακές καλύψεις, το καθένα ξεχωριστά.

Για την Interlife οι μικροασφαλίσεις αποτελεί ένα νέο κομμάτι αγοράς το οποίο εισάγει νέες πρακτικές. Εχει να κάνει με την φτώχεια, τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και την δυνατότητα πρόσβασης σε βασικές υπηρεσίες ασφάλισης. Ωστόσο όπως τόνισε ο κος Βοτσαρίδης η υλοποίηση αυτού του σχεδίου απαιτεί ακόμα χρόνο και την σύμπραξη πολλών φορέων, όπως των δήμων, ιδιωτών, της περιφέρειας, την υποστήριξη του μηχανισμού με την παροχή φορολογικών κινήτρων.

Στο αυτοκίνητο δίνει επίσης έμφαση η Interlife η οποία κατάφερε να μην μειώσει τιμές και να μπορεί σε περίπτωση που η αγορά «κοκκινίσει» να πληρώσει ζημιές.

Σχετικά τέλος με τα προϊόντα και  τις cyber ασφαλίσεις, ο κος Βοτσαρίδης διαπιστώνει ότι οι εταιρείες δεν είναι έτοιμες να προσφέρουν τέτοια προϊόντα ακόμα. Γιατί δεν γνωρίζουν τον κίνδυνο. Θα πρέπει να συναφθούν συνεργασίες με εταιρείες που έχουν γνώση και να υπάρξει προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα.

Μεγάλο εμπόδιο στην ανάπτυξη της αγοράς η γραφειοκρατία των Βρυξελλών τόνισε  ο κος Βοτσαρίδης υπογραμμίζοντας ότι οι νέες Οδηγίες και Κανονισμοί αυξάνουν τα κόστη λειτουργίας δημιουργούν γραφειοκρατία χωρίς να παρέχουν οφέλη για ανάπτυξη, καθώς η εκπλήρωση των λειτουργιών αυτών μονοπωλούν το χρόνο πολλών διαφορετικών τμημάτων των ασφαλιστικών.

Σημαντικά εμπόδια στην ανάπτυξη βάζει και το κράτος υπέρ του συνδικαλισμού τόνισε ο κος Βοτσαρίδης όπως πρόσφατα με τις «τρικλοποδιές που έβαλε με τα επαγγελματικά ταμεία, μόνο και μόνο για να αποτρέψει την λειτουργία τους». Πρόκειται για τον δεύτερο πυλώνα ασφάλισης που εφαρμόζεται σε όλα τα κράτη και η Ελλάδα έχει ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη χώρα, λόγω της κατάστασης που βρίσκεται.

Στο ίδιο σκηνικό πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ο ανταγωνισμός στην αγορά ο οποίος είναι έντονο. Σε ερώτηση δε του Sofokleousin, αν προβλέπεται περαιτέρω ενοποίηση της αγοράς λόγω του ανταγωνισμού, ο κος Βοτσαρίδης απάντησε πώς δεν θα δούμε καταστάσεις παρόμοιες σαν αυτές που δημιούργησε ο πρώην υπουργός Θ. Πάγκαλος, 14 ανακλήσεις αδειών σε ένα χρόνο, βλάπτοντας ανεπανόρθωτα την αγορά, αλλά πιθανά συμφωνίες συμφέρουσες προς όλα τα μέρη τύπου run – off.

Μιλώντας για ανάπτυξη τέλος μεταξύ των άλλων δήλωσε υπέρ των συνεργειών με ασφαλιστικές όπως έχει η συνάψει η Interlife με την Interamerican, την ARAG αλλά και αντασφαλιστικών.