Επιχειρήσεις

Τρεις οι ενδιαφερόμενοι για το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης


Το αργότερο έως τον Σεπτέμβριο του 2018 αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το master plan για την ανάπλαση του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης και μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους αναμένεται και το "πράσινο φως" από το υπουργείο Περιβάλλοντος για τις οριστικές μελέτες ειδικού χωρικού σχεδιασμού και στρατηγικής περιβαλλοντικών επιπτώσεων, όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ- Helexpo AΕ, Κυριάκος Ποζρικίδης, στο περιθώριο σημερινής συνέντευξης τύπου για την έναρξη των εκθέσεων "Detrop Boutique", "Artozyma' και "Ελλήνων Κόσμημα" στην πόλη, αλλά και στην Αθήνα.

"Ο διαγωνισμός για το master plan ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης προκηρύχθηκε και εντός του 2018 αναμένουμε την κατακύρωσή του" είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Αναστάσιος Τζήκας, ενώ από την πλευρά του ο κ. Ποζρικίδης διευκρίνισε ότι ενδιαφέρον για την ανάληψη του έργου του master plan έχουν ήδη εκδηλώσει τρεις ενδιαφερόμενοι.

Υπογραμμίζεται ότι το έργο της ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου Θεσσαλονίκης, αφορά σε project ύψους 120 εκατ. ευρώ, που θα πλαισιωθεί και με τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου.

H υλοποίηση του ειδικού χωρικού σχεδιασμού θα καλύψει όλα τα χωροταξικά και πολεοδομικά θέματα, ενώ θα δοθεί μεγάλη έμφαση στη διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, καθώς και με την τοπική αυτοδιοίκηση, όπως αναφερόταν σε παλαιότερη σχετική ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Η διοίκηση της εταιρείας υπενθυμίζει ότι η πρόταση προς το υπουργείο Περιβάλλοντος αφορά τη δημιουργία σύγχρονου εκθεσιακού, συνεδριακού και επιχειρηματικού κέντρου, στην έκταση των 180 στρεμμάτων των υφιστάμενων εκθεσιακών εγκαταστάσεων, καθώς και μητροπολιτικού πάρκου. Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo AE, απώτερος στόχος της ανάπλασης του Εκθεσιακού Κέντρου και της δημιουργίας του Μητροπολιτικού Πάρκου, είναι η υλοποίηση νέου τοπόσημου για τη Θεσσαλονίκη του μέλλοντος.

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΘ-Helexpo συνεργάστηκε με το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και με το Τεχνικό Επιμελητήριο/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να διαμορφώσει τη σχετική πρόταση, ενώ υψηλό ήταν το επίπεδο συνεργασίας με τον Δήμο Θεσσαλονίκης.