Ένα χρόνο αφ' ότου διπλασίασε τον αριθμό των χαρακτήρων που μπορούν να περιέχουν οι αναρτήσεις, το Twitter παρατήρησε ότι παραδόξως τα μηνύματα στην πλατφόρμα του έγιναν πιο μικρά και πιο ευγενικά.
Στα αγγλικά οι αναρτήσεις στο Twitter περιέχουν κατά μέσο όρο 33 χαρακτήρες, δηλαδή έναν λιγότερο σε σχέση με την περίοδο που ο ανώτατος αριθμός χαρακτήρων ήταν 140.
Μόνο το 1% των tweets έφτασαν τους 280 χαρακτήρες, ενώ το 12% ξεπέρασε τους 140.
Το Twitter παρατήρησε επίσης ότι «με τους 280 χαρακτήρες οι άνθρωποι λένε περισσότερο “παρακαλώ” (αύξηση 54%) και “ευχαριστώ” (αύξηση 22%)» και χρησιμοποιούν λιγότερο συντμήσεις.
Οι τάσεις αυτές παρατηρούνται σε όλες τις γλώσσες στις οποίες διπλασιάστηκε ο αριθμός των χαρακτήρων, διευκρίνισε το κοινωνικό δίκτυο.