Στην ανανέωση του δημοφιλούς Clio προχώρησε η Renault, εστιάζοντας κυρίως σε αλλαγές που αφορούν την εμφάνιση του.
Η Renault παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του Clio, ωστόσο επέλεξε να μην κάνει τεράστιες αλλαγές σε μία ήδη πετυχημένη «συνταγή». Ειδικότερα, το Clio σε όλες τις γενιές του, έχει πουλήσει πάνω από 16 εκατομμύρια μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τώρα, η εταιρεία ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική της «γλώσσα» στο Clio, υιοθετώντας χαρακτηριστικά, τα οποία είδαμε στο πρόσφατα αφιχθέν Renault Austral. Ποια είναι τα νέα στοιχεία που θα κάνουν το ανανεωμένο Renault Clio να συνεχίζει να ξεχωρίζει;