Επιχειρήσεις

Τι κάνουν Interamerican και Anytime για την καινοτομία


Ο στρατηγικός προσανατολισμός της INTERAMERICAN στην ψηφιακή καινοτομία διευρύνει το εταιρικό ενδιαφέρον, στο πλαίσιο της υπευθυνότητας και των σχετικών δεσμεύσεων και επιλογών, για τη δημιουργική ένταξη των νέων στις σύγχρονες επιχειρηματικές αναζητήσεις που συνδέονται με την τεχνολογία και την ασφάλιση. Σε αυτή τη βάση, η Anytime, η κορυφαία μάρκα στην Ελλάδα για την online ασφάλιση, ήταν χρυσή χορηγός του 2ου Crowdhackathon Insurance που οργανώθηκε στις 25 και 26 Νοεμβρίου στο “Innovathens”, κόμβο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων.

Πέρα από τη χορηγία της εκδήλωσης, η Anytime ήταν χορηγός και του 2ου Βραβείου, που απονεμήθηκε στην Ομάδα ΑSAP για την εφαρμογή παρακολούθησης της συμπεριφοράς οδηγών και αναφοράς επικίνδυνων σημείων. Ακόμη INTERAMERICAN και Anytime συνεισέφεραν στο σκέλος της τεχνογνωσίας με τη συμμετοχή στελεχών τους: ενός ομιλητή (Αντώνης Τσακνάκης), τριών μεντόρων (Στράτος Χατζηπαυλής, Στέλιος Ομήρου και Νώρα Μπενάρδου) σε επίπεδο σχεδιασμού, διαμόρφωσης της βασικής ιδέας και φιλοσοφίας της εφαρμογής από τις Ομάδες, ενώ ένα ακόμη στέλεχος (Μάριος Συντιχάκης) συμμετείχε στην κριτική επιτροπή. Η εν λόγω εμπειρία είναι οικεία στην INTERAMERICAN δεδομένου ότι η εταιρεία, στο πλαίσιο της εσωτερικής ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών και εφαρμογών, εξελίσσει το πρόγραμμα “Imagine” από το 2016 με τη λειτουργία διατμηματικών ομάδων και απτά αποτελέσματα προστιθέμενης αξίας, ήδη, στα ασφαλιστικά προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες της.

“Η Anytime συνέδεσε την υποστηρικτική παρουσία της στον διαγωνισμό με τις σύγχρονες αντιλήψεις για τις εφαρμογές που βελτιώνουν τη συμπεριφορά των οδηγών και μειώνουν τον κίνδυνο των οδικών ατυχημάτων, καθώς και με τις αναζητήσεις της για εξελιγμένα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου προς αυτή την κατεύθυνση”, δήλωσε σχετικά ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime.

Το Crowdhakathon Insurance, που οργανώνεται από την εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την Ethos Media. Ο φετινός διαγωνισμός προσήλκυσε το ενδιαφέρον πολλών νέων και συμμετείχαν 10 ομάδες που πρότειναν εφαρμογές για θέματα IOT, blockchain, insurance marketplaces, νέα ασφαλιστικά προϊόντα σχετικά με το insurtech κ.λπ.