Ασφαλιστική Αγορά

Στρατηγική συνεργασία Eurolife ERB και Salesforce


Η Eurolife ERB οδηγεί για μια ακόμα φορά τις εξελίξεις στον κλάδο της ασφάλισης, επιλέγοντας την κορυφαία διεθνώς εταιρεία Salesforce, ως στρατηγικό συνεργάτη για την ανάπτυξη και υλοποίηση του πλέον καινοτόμου συστήματος CRM στην ασφαλιστική αγορά. Mε σημαντική μακροπρόθεσμη επένδυση που αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, μέσα από την πρωτοποριακή CRM πλατφόρμα, η Eurolife ERB στοχεύει στη δημιουργία ενός εντελώς νέου τρόπου επαφής με τους πελάτες της και μιας εξελιγμένης και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης. 

Η επιλογή της Salesforce βασίστηκε στην πολυετή και αποδεδειγμένη διεθνή εμπειρία που διαθέτει η εταιρεία, μέσα από την υλοποίηση σημαντικών έργων που αφορούν σε πολυεθνικούς Ομίλους του χρηματοοικονομικού και ασφαλιστικού κλάδου και όχι μόνον. Γι΄ αυτό και η πλατφόρμα Salesforce είναι το κορυφαίο CRM σύστημα στον κόσμο, το οποίο έχουν επιλέξει περισσότερες από 150.000 εταιρείες, ενώ η εταιρεία έχει αναγνωρισθεί από το Forbes ως η πιο καινοτόμος εταιρεία τεχνολογίας της τελευταίας δεκαετίας.

Με αφορμή την υπογραφή της συμφωνίας συνεργασίας ανάμεσα σε Eurolife ERB και Salesforce, ο κ. Νίκος Γιαννακάκης, Chief Technology & Growth Officer της Eurolife ERB δήλωσε:

«Ως ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς Ομίλους στην Ελλάδα, έχουμε αποδείξει ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή να αναπτυσσόμαστε με τέτοιο τρόπο που να συμβάλει και στη συνολική ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου της ασφάλισης στην Ελλάδα, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Μέσα από τη συνεργασία μας με την Salesforce, πρωτοπορούμε φέρνοντας στην  αγορά της Ελλάδας την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας CRM. Στόχος μας είναι να διαθέτουμε τα πιο πρωτοποριακά συστήματα, τα οποία θα μας επιτρέπουν να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για κάθε πελάτη ξεχωριστά, αλλά και συνολικά μια σχέση εμπιστοσύνης που θα διατηρήσει και θα αυξήσει την πελατειακή μας βάση. Άρα, βλέπουμε τη συγκεκριμένη επένδυση, ως κάτι περισσότερο από μία απλή πρωτοποριακή εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας. Θεωρούμε ότι πρόκειται για υλοποίηση στην πράξη της φιλοσοφίας της Eurolife ERB, να φέρει το μέλλον της ασφάλισης ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές».