Παγώνει οριστικά και μπαίνει στο "χρονοντούλαπο" το σχέδιο υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος-Σαλαμίνας. Το έργο προκηρύχθηκε το 2016 και έκτοτε παραμένει επί 8 χρόνια ως φάκελος στα "συρτάρια" υπουργείων και της Περιφέρειας Αττικής. Οι διαδικασίες έχουν "κολλήσει" στο στάδιο των περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων, χωρίς να έχει σημειωθεί καμία πρόοδος τα τελευταία δυόμισυ χρόνια.
Πρόκειται για έργο μεγάλης κλίμακας με σημαντικές τεχνικές δυσκολίες. Για την ολοκλήρωση του εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν πάνω από 450 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός. Ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει πολλές μεγάλες επιχειρήσεις του κατασκευαστικού κλάδου, μεταξύ των οποίων οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Mytilineos και η κοινοπραξία της Ελλάκτωρ με την γαλλική Vinci,
Λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων που έχουν σημειωθεί και της αβεβαιότητας όσον αφορά τις αδειοδοτήσεις, το έργο βγαίνει από τον σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών. Γι αυτό διεκόπη και η σύμβαση με τη δικηγορική εταιρεία «Τροβάς– Οικονόμου – Καζολέας», που ήταν ως τώρα ο νομικός σύμβουλος για την 35ετή παραχώρηση