Επιχειρήσεις

«Σκαρφάλωσαν» οι πωλήσεις της Heineken στο γ’ τρίμηνο


«Σκαρφάλωσαν» οι πωλήσεις της Heineken στο γ’ τρίμηνο  του έτους, με τον ολλανδικό κολοσσό να ανεβάζει στροφές σε όλες τις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 4,6% σε ετήσια βάση, στα 62,6 εκατομμύρια εκατόλιτρα την περίοδο από τον Ιούλιο ως τον Σεπτέμβριο.

Το νούμερο ευθυγραμμίζεται με τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών για 62,5 εκατομμύρια εκατόλιτρα.

«Η άνοδος των πωλήσεων συνεχίστηκε το τρίτο τρίμηνο, λαμβάνοντας ώθηση από τον καλό καιρό στην Ευρώπη και την ισχυρή ανάπτυξη στη Βραζιλία, το Βιετνάμ και τη Νότια Αφρική» δήλωσε σε ανακοίνωση του ο CEO, Francois van Boxmeer.

Oι πωλήσεις της μπύρας Heineken, του πιο διάσημου brand της εταιρείες, ενισχύθηκαν κατά 9,2%, σημειώνοντας ισχυρές επιδόσεις στη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική, τη Γαλλία και τη Ρωσία.

 

Διαβαστε επισης