Επιχειρήσεις

Public Group: Πωλήσεις +21% και λειτουργική κερδοφορία


Αύξηση πωλήσεων κατά 21% επέτυχε κατά το πρώτο φετινό εξάμηνο ο όμιλος Public Group, υλοποιώντας με επιτυχία μια στρατηγική που εστιάζει στη διαμόρφωση ισχυρού Omni-Retail οικοσυστήματος.

Η επιτυχημένη απορρόφηση της MediaMarkt κάτω από το νέο concept store “Public + home”, οι επενδύσεις €30 εκατ. και η συνεχής ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών σε συνεργασία με κορυφαίες scale-up εταιρείες διαμόρφωσαν  ισχυρή βάση για το brand Public, τοποθετώντας το σε ηγετική θέση στον τομέα του Οmnichannel λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Public Group στη χρήση 2022 σημείωσε αύξηση 10%, και ανήλθε σε €481 εκατ. Στην τρέχουσα χρήση ο όμιλος αναμένει ετήσιο τζιρο πάνω από €500 εκατ.

Σημαντική ήταν και η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, καθώς η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε κατά +30% στα €4,6 εκατ.

Οσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα και τον ψηφιακό προσανατολισμό του ομίλου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε:

«Η θετική εικόνα των οικονομικών μας επιδόσεων συνεχίζεται και το 2023. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, θα ξεπεράσουμε τα €15 εκατ. σε λειτουργικό EBITDA το 2023».

Ισχυροποιείται το brand Public 

Με περισσότερα από 60 φυσικά καταστήματα, πάνω από 70 εκ. διαδικτυακές επισκέψεις ετησίως και με τις online πωλήσεις να ξεπερνάνε το 25% του συνολικού τζίρου, τα Public προσφέρουν την πιο ολοκληρωμένη Omni-Retail εμπειρία αγορών, με ευρεία γκάμα προϊοντικών κατηγοριών και υπηρεσιών.

Ο επενδυτικός βραχίονας Public Capital Partners έχει επενδύσει πάνω από €30 εκατ. σε εταιρείες στον τομέα των Logistics και του Last Mile (Box Now, Svuum), Fintech (Klarna, αποκλειστική συνεργασία με Revolut), των After Sales (iRepair, Douleutaras) αλλά και του Digital Entertainment (Bookvoice.gr). Ταυτόχρονα, είναι ήδη σε εξέλιξη ο σχεδιασμός για επιπλέον επενδύσεις σε τεχνολογία και σε τομείς που συμπληρώνουν και αναβαθμίζουν τις προτάσεις των Public στους καταναλωτές.

Η δημιουργία του πρωτοποριακού concept “Public + home” σηματοδοτεί την επιτυχημένη απορρόφηση της MediaMarkt στα Public και την εξέλιξη του brand στη “home living” κατηγορία, συνεχίζει η σχετική ανακοίνωση.

Οι πωλήσεις οικιακών συσκευών ήδη ξεπερνούν το 20% του συνολικού τζίρου του Public Group. Απορροφώντας πλήρως τους 530 εξειδικευμένους ανθρώπους της MediaMarkt και αξιοποιώντας την πολύτιμη τεχνογνωσία τους, τα Public δημιουργούν την τέλεια συνταγή για τις Omnichannel αγορές, σε 13 νέα μεγάλα concept stores ανά την Ελλάδα αλλά και στο Public.gr.

Συνυπολογίζοντας το νέο concept καταστημάτων, τα Public αριθμούν πλέον συνολικά 30 καταστήματα με μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές σε Ελλάδα και Κύπρο, γεγονός που αντανακλά το όραμα και την αφοσίωση του brand για μια πιο εξειδικευμένη πρόταση στον τομέα του σπιτιού.

Διαβαστε επισης