Ξεκινά την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου το 10ο κατά σειρά 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.) η οποία κλείνει φέτος τα 25 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας. Το Συνέδριο το οποίο αποτελεί μια από τις κορυφαίες διοργανώσεις στο χώρο του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου και θα πραγματοποιηθεί στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου 2016 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Κεντρικός θεματικός άξονας «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο», πλούσια θεματογραφία και διακεκριμένους ομιλητές από τον ελληνικό και διεθνή χώρο του φαρμάκου και της Υγείας.
Σύμφωνα με τους προέδρους του Συνεδρίου κ. Ολύμπιο Παπαδημητρίου (Γενικός Δ/ντής NovoNordisk, Αντιπρόεδρος Σ.Φ.Ε.Ε). και Θεόδωρο Τρύφων (Aντιπρόεδρος Elpen Pharmaceuticals, Πρόεδρος Π.Ε.Φ.), το 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing θα επιχειρήσει να διερευνήσει και να δώσει απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι φαρμακευτικές εταιρείες, οι ασθενείς και οι άλλοι φορείς Υγείας.
Όπως ανάφερε ο κ. Τρύφων θα δοθεί βαρύτητα στον τρόπο επικοινωνίας των φορέων και των εταιρειών με τον ασθενή. «Ο ασθενής πρέπει να ενημερώνεται σωστά και υπεύθυνα» σημείωσε ο κ. Τρύφων. Ενώ ο κ. Παπαδημητρίου συμπλήρωσε ότι οι συγκυρίες φέρνουν τον ασθενή στο επίκεντρο και είναι απαραίτητο όλοι να μάθουμε να τον ακούμε, να γίνουμε πιο ευρηματικοί και να ψάξουμε για λύσεις χωρίς ωστόσο να τον κατευθύνουμε.
Επιπλέον, όπως τόνισε ο κ. Παπαδημητρίου, καθοριστικής σημασίας είναι και η εκπαίδευση του ασθενή για την αυτοφροντίδα του, ειδικά των χρονίως πασχόντων.
Στο συνέδριο θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στην ανάδειξη του σύγχρονου ρόλου του ασθενή στη λήψη των θεραπευτικών αποφάσεων, στη διαμόρφωση ενός νέου μοντέλου επικοινωνίας ιατρού –ασθενούς, στην αξιοποίηση των δεδομένων καθημερινής κλινικής πρακτικής από τη φαρμακοβιομηχανία και τους κοινωνικούς φορείς, τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στο φαρμακευτικό marketing με επίκεντρο τις ανάγκες του ασθενή, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του ρόλου του φαρμακοποιού υπό το πρίσμα της ασθενοκεντρικής προσέγγισης.
Ο Θεσμός των Αριστείων
Όπως ανέφερε η Αντιπρόεδρος της ΕΕΦαΜ κα Σοφία Νάσιου, , τα «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing», θεσπίστηκαν το 2006 με στόχο την επιβράβευση των πρακτικών και της καινοτομίας του φαρμακευτικού marketing. Χαρακτηρίζονται από τη διαφάνεια και την ισοτιμία. Σύμφωνα με την κα Νάσιου, η ανατροπή των γνωστών μέχρι σήμερα πρακτικών στην επικοινωνία έχει πυροδοτήσει νέους τρόπους προσέγγισης και νέες στρατηγικές marketing. Με τα Αριστεία αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται αυτοί οι τρόποι και τα ταλέντα.
Οι κατηγορίες που θα βραβευθούν είναι:
Καμπάνια Νέου Προϊόντος
Καμπάνια Franchise - Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος
Καμπάνια Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)
Καμπάνια Ενημέρωσης/Ευαισθητοποίησης Κοινού
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το πολυπόθητο «αγαλματάκι» τα βραβεία θα έχουν και χρηματικό έπαθλο, 2000 ευρώ στον πρώτο νικητή και 1000 ευρώ στον δεύτερο.
Η Οργανωτική Επιτροπή απαρτίζεται από τους:
Πρόεδροι
Ολύμπιος Παπαδημητρίου (Γενικός Δ/ντής NovoNordisk, Αντιπρόεδρος Σ.Φ.Ε.Ε).
Θεόδωρος Τρύφων (Aντιπρόεδρος Elpen Pharmaceuticals, Πρόεδρος Π.Ε.Φ.)
Αντιπρόεδροι
Σοφία Νάσιου (Ε.Ε.Φα.Μ.)
Μιχάλης Τυράκης (Elpen Pharmaceuticals)
Γεν. Γραμματέας
Ελίνα Μερτζάνου (ElpenPharmaceuticals)
Ταμίας
Κώστας Βλαχόπουλος (Astellas Pharmaceuticals)
Μέλη
Κώστας Βασιλάκης (AbbVie),
Βασίλης Παγώνης (Amgen),
Δημήτρης Αξιώτης (Angelini Pharma,
Κική Παντελίδου (AstraZeneca),
Παναγιώτης Γκναρδέλλης & Λίτσα Λαγού(Bayer),
Ευαγγελία Φωτιάδου & Πάνος Δημόπουλος (Boehringer Ingelheim),
Βασίλης Λέτσιος, (Chiesi),
Βάσω Δημητρακοπούλου, Νίκος Νικολέττος & Ιωάννα Παπαλά (Elpen Pharmaceuticals),
Λήδα Καραβέλη, Βούλα Παππά & Αρετή Παπασάββα (Galenica),
Απόστολος Πασιάς (Genesis Pharma),
Κώστας Σπυρόπουλος (GlaxoSmithKline),
Γιώργος Δασκαλάκης (Ferring),
Τάκης Ζερβακάκης (ILS Consulting),
Βάσω Μπακατσέλου (Janssen-Cilag),
Χρήστος Τουλής (Menarini),
Ευτυχία Μακρίδου (MerckSerono),
Νίκος Μαρκουλάτος (MSD),
Κώστας Πέρρος (Mylan),
Χρήστος Νικόλης (Novartis),
Κίμων Ευσταθίου, Λουκία Θεοφανοπούλου & Στάθης Ψημμένος (Novo Nordisk),
Θανάσης Κρεμασμένος & Αντώνης Φουστέρης (Pfizer),
Αναστασία Καραμίχου (Pharmaserve-Lilly),
Μάνος Χριστοδουλάκης (Pharmathen),
Γιώργος Καρακώστας (Roche),
Άννυ Κυριάκη (Sanofi),
Πέτρος Χρήστου (UCB),
Ντανιέλα Μάλο (Vian),
Αντώνης Ευαγγελίδης (Vianex),
Αντώνης Κυριακόπουλος & Ζωή Στεφανίδου (WinMedica),
Μάρκος Ολλανδέζος (Π.Ε.Φ.),
Μάκης Μπόκαρης (Ε.Φ.Ε.Χ, Sanofi),
Τίνα Ανταχοπούλου (ΕΛ.Ε.Φ.Ι., AbbVie),
Φιλίστορας Δεστεμπασίδης , Γιώργος Καλαφατάκης, Γιώργος Κατσίμπας, Γιώργος Μουτουσίδης, Δημήτρης Παλάκας, Αναστασία Παπαβασιλείου, Μαρία Πατσάνη & Παναγιώτης Πολίτης (Ε.Ε.Φα.Μ.)
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των φορέων του κλάδου της Υγείας και της φαρμακοβιομηχανίας. Απευθύνεται σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς από το χώρο της Υγείας και του φαρμάκου, συγκεντρώνοντας τη συμμετοχή περισσότερων από 900 συνέδρων από όλο το φάσμα της φαρμακευτικής, ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας (Προέδρους/Γενικούς Διευθυντές φαρμακευτικών εταιρειών, στελέχη πωλήσεων, επικοινωνίας και marketing, εκπροσώπους κρατικών φορέων, επιστημονικών εταιρειών και συλλόγων ασθενών, προμηθευτές υγείας κ.ά).