Media

Ο πολιτισμός “πουλάει”: Το fund BCP επενδύει στην πλατφόρμα Marquee TV


 Οι μεγάλοι όμιλοι που κυριαρχούν στα media επενδύουν τώρα και σε περιεχόμενο τέχνης και πολιτισμού, που μπορεί να καταστεί αποδοτικό “εμπόρευμα”

Το πολυεθνικό fund  BC Partners (BCP) που έχει εξαγοράσει στην Ελλάδα τη NOVA, τη Forthnet και την Wind, μπήκε ως στρατηγικός επενδυτής στη Marquee TV, μια εξειδικευμένη παγκόσμια υπηρεσία streaming για τις τέχνες και τον πολιτισμό.

Στόχος του να την αναβαθμίσει και να την επαναλανσάρει στην παγκόσμια αγορά. Στο εγχείρημα συμμετέχει ως στρατηγικός επενδυτής και ο διεθνής όμιλος media Viasat World 

“Σύμμαχος” τους τα στοιχεία που δείχνουν ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες streaming που εστιάζουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό ή σε μία κατηγορία περιεχομένου, αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια δύο φορές ταχύτερα σε σχέση με τις υπηρεσίες που που απευθ'υνονται σε γενικό κοινό. 

Η συνολική αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών streaming αναμένεται να φτάσει τα 120 δισ. ευρώ έως το 2025. Δεδομένου ότι ο τομέας των τεχνών μόλις τώρα ξεκίνησε την ψηφιακή του μετάβαση, η Marquee TV μπορεί να αξιοποιήσει αποδοτικά τις τάσεις της αγοράς.

 Η Marquee TV, που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2018 και επονομάστηκε «Netflix των τεχνών», αποτελεί την κορυφαία στον κόσμο υπηρεσία streaming για τις τέχνες του θεάματος και έχει συνδρομητές σε περισσότερες από 100 χώρες. 

Στη διάρκεια των lockdown καθιερώθηκε ως η πιο αγαπητή εφαρμογή για τους θιασώτες των τεχνών, καθώς και ως συνεργάτης των καλλιτεχνικών οργανισμών που αναζητούσαν επαφή με το κοινό τους μέσω του διαδικτύου.

Έρευνες δείχνουν ότι το 60% του κοινού των τεχνών απέκτησε τη συνήθεια να παρακολουθεί παραστάσεις μέσω διαδικτύου, ενώ το 90% από αυτούς συνεχίζουν να παρακολουθούν παραστάσεις online ακόμα και τώρα που ξεκίνησαν πάλι οι ζωντανές εκδηλώσεις. 
  Σύντομα η Marquee TV θα είναι διαθέσιμη σε μεγάλες πλατφόρμες σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας πλούσιο πρόγραμμα με θέατρο, όπερα, μπαλέτο, χορό, κλασική μουσική και ντοκιμαντέρ.