Οικονομία

Nielsen: Ανοδικές τάσεις της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα


Κατά δύο μονάδες αυξήθηκε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα «The Conference Conference Board® Global Consumer Confidence» σε συνεργασία με τη Nielsen, έχοντας όμως σημαντική απόκλιση από τον ευρωπαϊκό δείκτη.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα ανήλθε στις 72 μονάδες το β΄ τρίμηνο του 2019.

Παράλληλα, σημειώνεται πως επτά στους 10 Έλληνες (71%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ το 63% των ερωτηθέντων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια.

Τρεις στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%). Δύο στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/ οφειλές νοικοκυριού (20%).

Κλείνοντας, γίνεται λόγος πως επτά τους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους (70%), κυρίως περιορίζοντας τα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού, αλλά και τα έξοδα για ρουχισμό, αλλά και μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων.