Η Daimler Buses θέλει να ηλεκτρίσει τις υπεραστικές συγκοινωνίες. Το eIntouro, το οποίο ο κατασκευαστής παρουσίασε στο πολυήμερο «Daimler Buses eMobility Days 2.0», πρόκειται να εγγυηθεί μια επιτυχημένη πρεμιέρα στις υπεραστικές μετακινήσεις. Το eIntouro, είναι ένα λεωφορείο «ψηλού ορόφου» που βασίζεται στο πετρελαιοκίνητο Intouro. Όσον αφορά την ηλεκτρική κίνηση με μπαταρία, το νέο υπεραστικό λεωφορείο σχετίζεται λιγότερο με το ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο Citaro της Mercedes και πιο στενά με το ηλεκτρικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων Mercedes eActros 600. Και τα δύο οχήματα χρησιμοποιούν την ίδια μπαταρία LFP.
Ένας σύντομος ορισμός των υπεραστικών λεωφορείων: τόσο τα αστικά λεωφορεία όσο και τα υπεραστικά λεωφορεία, είναι οχήματα M3 (το «M» σημαίνει μεταφορά επιβατών, «3» για μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 5 τόνων), αλλά χωρίζονται σε Κλάση I και II. Η κατηγορία I, περιλαμβάνει οχήματα με όρθιο χώρο, που επιτρέπουν τη μεταφορά επιβατών σε διαδρομές με πολλές στάσεις, δηλαδή αστικά λεωφορεία. Η κλάση II, από την άλλη πλευρά, περιλαμβάνει οχήματα για μεγαλύτερες διαδρομές με καθήμενους επιβάτες. Ενώ τα οχήματα της κατηγορίας I υπόκεινται στην Οδηγία για τα καθαρά οχήματα και μπορούν να πωλούνται μόνο στην ΕΕ με μηδενικές εκπομπές από το 2035, τα οχήματα της κατηγορίας II υπόκεινται στα πρότυπα CO2, για βαρέα επαγγελματικά οχήματα.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr