Επιχειρήσεις

Και ο Β. Μαρινάκης στη μάχη για τον «Κωτσόβολο», κόντρα σε ΔΕΗ, Quest


Αυξάνονται και πληθύνονται οι ενδιαφερόμενοι για εξαγορά της αλυσίδας «Κωτσόβολος», στην οποία ο μητρικός βρετανικός όμιλος Currys έχει βάλει «πωλητήριο».

Μετά την Quest και την ΔΕΗ που ανακοίνωσαν χθες και σήμερα αντίστοιχα ότι κατέθεσαν προσφορές, από επιχειρηματικές πηγές αναφέρεται ότι τρίτος εγχώριος διεκδικητής είναι ο όμιλος Μαρινάκη, ο οποίος φέρεται να έχει καταθέσει επίσης μη δεσμευτική προσφορά μέσω θυγατρικής. Παράλληλα η Currys διαβεβαιώνει ότι  υπάρχουν κι άλλοι «αρκετοί ενδιαφερόμενοι».

Σύμφωνα με πληροφορίες από τις ίδιες πηγές, στενοί συνεργάτες του εφοπλιστή μιντιάρχη και ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού έχουν εκπονήσει σχέδιο επέκτασης των δραστηριοτήτων του ομίλου στο λιανικό εμπόριο - και ειδικότερα στους τομείς τροφίμων, οικιακού εξοπλισμού, επίπλων και ηλεκτρικών συσκευών.

Στον σχεδιασμό αυτό μπορεί να ενταχθεί η αλυσίδα καταστημάτων «Κωτσόβολος», δίνοντας από το ξεκίνημα μια μεγάλη "μάζα" τζίρου, που μπορεί να αποφέρει κέρδη.

Επισημαίνεται ότι ο όμιλος Μαρινάκη έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματα στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, δημιουργώντας την πλατφόρμα  Shopflix, την οποία σκοπεύει να επεκτείνει και να την αναπτύξει περαιτέρω. Η επέκταση θα γίνει σε συνεργασία με επιχειρηματίες που έχουν γνώση του κλάδου.

Διαβαστε επισης