Την αποτυχία του συνδικαλιστικού οργάνου, της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και της πολιτείας να περάσει στον Ελληνα ότι δεν μπορεί να ανοίξει επιχείρηση χωρίς να είναι ασφαλισμένος κατήγγειλε στην ετήσια Γενική Συνέλευση της Interlife στην Θεσσαλονίκη ο Διευθύνων Σύμβουλος της ασφαλιστικής Ιωάννης Βοτσαρίδης, διευκρινίζοντας ότι ο μόνος τρόπος να αυξηθεί η ασφαλιστική συνείδηση του Ελληνα είναι να περάσει το κομμάτι αυτό στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση ώστε να καλυφθεί το κενό αυτό.
Κάνοντας μία εκτενή αναφορά στα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας, τα προβλήματα του κλάδου, αλλά και την εικόνα που παρουσιάζουν σήμερα οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα παρατήρησε ότι τα προγράμματα δεν είναι μόνο αυτά που στηρίζουν μία ασφαλιστική, τονίζοντας ότι όταν δεν μπορούν να πωλήσουν κάνουν εκπτώσεις οι ασφαλιστικές.
Η θετική πορεία της Interlife σε σχέση με τις άλλες ασφαλιστικές τόνισε οφείλεται στην εξυπηρέτηση προς όλη την Ελλάδα με ευρύ δίκτυο και έμπειρους καταρτισμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Στην καινοτομία, στο γεγονός ότι η Interlife ακούει τον πελάτη και σχεδιάζει προγράμμματα για χαμηλά, και πολύ χαμηλά εισοδήματα. Στην αμεσότητα στις αποζημιώσεις, δεν έχει σημασία ο ίδιος είπε ότι «πληρώνουμε χαμηλά την μέση ζημιά αλλά ότι την πληρώνουμε άμεσα». Στην φερεγγυότητα, «έχουμε επιλέξει», τόνισε « να συνεργαζόμαστε με μεγάλους αντασφαλιστές οι οποίοι χαρακτηρίζονται από ένα Α και πάνω».
Ο Ιωάννης Βοτσαρίδης στο σημείο αυτό ενημέρωσε ότι η Interlife έχει παρουσία σε όλη την Ελλάδα, συγκεκριμένα στην Βόρεια και τη Νότια Ελλάδα και σύντομα αναμένεται να υπάρξει παρουσία και στην Νησιωτική Ελλάδα.
Μιλώντας για την εξέλιξη του τζίρου τόνισε ότι το 2006 ο τζίρος ήταν στο +28,65%, το 2009 στο +73,37%, το 20011 στο -9,55%, το 2015 στο +13,33%.
Τα σημεία υπεροχής
Εννέα είναι τα σημεία υπεροχής της Interlife τόνισε ο Ιωάννης Βοτσαρίδης: Οι υπηρεσίες χαρτοφυλακίου, το Sales4Net, πρόκειται για ένα καινοτόμο εργαλειο που δίνει την δυνατότητα online ασφάλισης στους πελάτες του εκάστοτε διαμεσολαβητή απευθείας από την ιστοσελιδα του, οι αποζημιώσεις, οι οικονομικές πληροφορίες, οι υπηρεσίες πωλήσεων, οι αποκλειστικές πληροφορίες προς τους συνεργάτες, η έκδοση πράσινης κάρτας G Card, το Help Desk, υπηρεσίες τιμολόγησης, το Smart Pay.
Κάνοντας προβλέψεις για το μέλλον τόνισε ότι η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγορά θα έλθει μέσα από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, το σύστημα των απευθείας πωλήσεις ετίμησε ότι σύντομα θα καταρρεύσει μεταξύ των άλλων γιατί το κόστος των call centers είναι υψηλότερο συγκριτικά με προμήθεια των διαμεσολαβητών.
Διαβάστε επίσης: Κέρδη 7,3 εκ. ευρώ, με άνοδο σε όλα τα μεγέθη για την Interlife