Με υψηλό αίσθημα επαγγελματικής ευθύνης, η οδική βοήθεια της INTERAMERICAN θέτει τις υπηρεσίες της σε διαρκή επιφυλακή κατά τις ημέρες του Πάσχα, εστιάζοντας ιδιαίτερα στους τέσσερεις μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας με τους οποίους έχει αποκλειστική συνεργασία παροχής υπηρεσιών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η αυξημένη κίνηση, με την έξοδο και επιστροφή των εκδρομέων, θα υποστηρίζεται σε 24ωρη βάση από το πυκνό πανελλαδικό δίκτυο οδικής βοήθειας της εταιρείας: τα 111 σημεία εξυπηρέτησης, τον στόλο των 222 ιδιόκτητων οχημάτων για κάθε περιστατικό (μοτοσικλέτες, πλατφόρμες, γερανοί), το εξειδικευμένο προσωπικό και τις υπηρεσίες autohelp, καθώς και τους 65 συνεργαζόμενους παρόχους υπηρεσιών.
Με βάση τα στοιχεία του 2016, η οδική βοήθεια της INTERAMERICAN ανταποκρίνεται καθημερινά κατά μέσο όρο, σε 1.112 περιστατικά. Ήδη, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους εξυπηρετήθηκαν 85.442 κλήσεις για οδική βοήθεια επιτόπου υπηρεσιών, ρυμούλκησης, μεταφοράς στην έδρα και autohelp. Η χρήση τηλεματικής από την εταιρεία παρέχει επιπλέον δυνατότητες αμεσότητας και βελτίωσης διαδικασιών στην αντιμετώπιση προβλημάτων των οδηγών. Οι υπηρεσίες οδικής βοήθειας απαντούν στον αριθμό κλήσης 1158.
Με πελατολόγιο 1,1 εκατομμυρίου ασφαλισμένων, η INTERAMERICAN Βοήθειας είναι ηγέτιδα δύναμη στην οδική ασφάλεια, με μέσο χρόνο προσέγγισης του περιστατικού τα 35 λεπτά και με υψηλό ποσοστό σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (ειδικός δείκτης Νet Promoter Score: 72). Μαζί με την άμεση ιατρική βοήθεια τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, της δίνουν μερίδιο αγοράς στον τομέα Βοήθειας που υπερβαίνει το 30%.