Προσαρμοσμένη στις ανάγκες των σύγχρονων ψηφιακών χρηστών η ιστοσελίδα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως ώστε να είναι “responsive” και προσβάσιμη από οποιοδήποτε μέσο: συσκευές tablet, έξυπνα κινητά τηλέφωνα ή desktop. Mε αυτόν τον τρόπο δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα να επισκεφθεί τη σελίδα οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται.
Με την αναβαθμισμένη αισθητική και το έξυπνα κατανεμημένo περιεχόμενο, το νέο site είναι απόλυτα φιλικό και χρηστικό. Οι πληροφορίες οπτικοποιούνται με έξυπνο και εύχρηστο τρόπο με τη χρήση εικόνων, infography, πινάκων, χρήσιμων tips, και βίντεο. Με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής έχει πρόσβαση σε πληρέστερη και πιο κατανοητή ενημέρωση για την ευρεία γκάμα των ασφαλιστικών υπηρεσιών που προσφέρονται, ενώ μπορεί να συγκρίνει on-site διαφορετικά προϊόντα, για να επιλέξει αυτό που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του.
Η συγκέντρωση πολλαπλών υπηρεσιών σε ένα σημείο, μέσω της ειδικής ενότητας «Εξυπηρέτηση Πελατών», μετατρέπει την ιστοσελίδα σε ένα ψηφιακό εργαλείο για τον επισκέπτη, μέσα από το οποίο μπορεί να πραγματοποιήσει διάφορες ενέργειες όπως: να πληρώσει το ασφάλιστρό του και να ανανεώσει την ασφάλισή του, να εκδηλώσει ενδιαφέρον για κάποιο ασφαλιστικό προϊόν να αναζητήσει, μέσα από μία ψηφιακή μηχανή αναζήτησης, τον κοντινότερο ασφαλιστικό σύμβουλο από το δίκτυο των συνεργατών της Generali και να πληροφορηθεί για τους συνεργαζόμενους παρόχους και τα προνόμια στα οποία έχει πρόσβαση, μέσω της ασφάλισής του.
Η ιστοσελίδα θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, ώστε να αναβαθμίζεται συνεχώς η εμπειρία του επισκέπτη. Παράλληλα, θα ανανεώνεται τακτικά με όλα τα εταιρικά νέα και τις δράσεις της Generali, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και θα δέχεται τα σχόλια και τα μηνύματα των χρηστών για ασφαλιστικά θέματα αλλά και ασφαλιστικές λύσεις που αναζητούν, παραμένοντας έτσι ένα ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας με το ευρύ κοινό.