Επιχειρήσεις

Η τεχνητή νοημοσύνη της IBM στο επιχειρησιακό μοντέλο της Aegean


Η IBM ανακοίνωσε σήμερα την σύναψη συμφωνίας με την AEGEAN - τη μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρία και μέλος της Star Alliance – για την αξιοποίηση του IBM public cloud με στόχο το μετασχηματισμό των εσωτερικών επιχειρησιακών διαδικασιών και την περαιτέρω ενίσχυση της εξυπηρέτησης των επιβατών της.

Η εν λόγω  συνεργασία, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, αποτελεί συνέχεια  της πολυετούς συμφωνίας των δυο εταιρειών για την υλοποίηση κρίσιμων εφαρμογών και την παροχή Cloud Hosting και Μanaged Υπηρεσιών από την ΙΒΜ με στόχο την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της AEGEAN.

Δραστηριοποιούμενη στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο των επιβατικών αερομεταφορών, η AEGEAN, κορυφαία περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, έχει προχωρήσει σε σημαντικές ενέργειες για τη βελτίωση αφενός της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών της και  αφετέρου της εμπειρίας των επιβατών, επενδύοντας σε ανατρεπτικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών cloud και της Τεχνητής Νοημοσύνης. Με τη χρήση των υπηρεσιών public cloud της IBM, η AEGEAN στοχεύει στην αύξηση της αποδοτικότητας των διαδικασιών της, στη στήριξη της ανάπτυξης της εταιρείας με μειωμένο λειτουργικό κόστος και στην προώθηση της καινοτομίας μέσω της υιοθέτησης τεχνολογιών υψηλότερης προστιθέμενης αξίας.

Η AEGEAN θα συνεργαστεί με την IBM στη χρήση καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων, συμπεριλαμβανομένων των προηγμένων δυνατοτήτων επιχειρηματικής ανάλυσης που επιτρέπουν την τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Με τη χρήση του public cloud  της IBM, η AEGEAN είναι σε θέση να εντάξει την Τεχνητή Νοημοσύνη  στα συστήματα υποστήριξης λήψης αποφάσεών της και να αξιοποιήσει τις λύσεις IBM Watson Studio και IBM Watson Machine Learning για να αποκτήσει βαθύτερη επιχειρηματική γνώση, εντοπίζοντας βελτιώσεις στη λειτουργία του οργανισμού και υποστηρίζοντας το δίκτυο και την τιμολογιακή της πολιτική. Αξιοποιώντας τη δυναμική των υπηρεσιών της IBM, τα προηγμένα εργαλεία ανάλυσης και την τεχνογνωσία του κλάδου, η AEGEAN επιδιώκει τη βελτίωση των επιχειρησιακών της λειτουργιών μέσω της αυτοματοποίησης των διαδικασιών της μέσα σε ένα αξιόπιστο, επεκτάσιμο και ευέλικτο περιβάλλον.

O Chief Information Officer του Ομίλου AEGEAN, Αριστείδης Καμβύσης, δήλωσε σχετικά: «Eίμαστε πεπεισμένοι ότι η IBM είναι ο στρατηγικός συνεργάτης που θα υποστηρίξει την αποφασιστικότητα και την προθυμία μας να καινοτομήσουμε και να επιτύχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα τόσο σε επίπεδο οργανωτικών όσο και επιχειρηματικών διαδικασιών. Αξιοποιώντας τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες της IBM, όπως το cloud και την Τεχνητή Νοημοσύνη, την αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον κλάδο και την ισχυρή εταιρική κουλτούρα, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη αξία και προοπτικές στους επιβάτες, εργαζομένους και μετόχους μας.»

«Οι πελάτες μας στρέφονται προς το cloud για να συνεχίσουν να καινοτομούν, διατηρώντας ταυτόχρονα υψηλά πρότυπα ασφαλείας. Η AEGEAN θα αξιοποιήσει την εμπειρία της IBM στον κλάδο χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Watson στο IBM Pubic Cloud προκειμένου να διαφοροποιήσει την εμπειρία των επιβατών της και να ηγηθεί στη νέα εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού», δήλωσε ο Σπύρος Πουλίδας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΙΒΜ για Ελλάδα και Κύπρο.