Media

Γιατί το 2025 θα είναι "μεγάλη χρονιά" για τους influencers


Καθώς το 2024 δίνει τη θέση του στο 2025, στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έρχονται εκτεταμένες αλλαγές. Το TikTok βρίσκεται αντιμέτωπο με την πιθανότητα απαγόρευσης στις ΗΠΑ, το X (πρώην Twitter) χαράζει μη συμβατικές πορείες υπό τον Elon Musk, ενώ το Bluesky αναδύεται ως ένας ισχυρός ανταγωνιστής.

Ωστόσο, πέρα από αυτές τις εμφανείς μετατοπίσεις, διαφαίνονται και κάποιες πιο βαθιές και ουσιαστικές αλλαγές, οι οποίες υπόσχονται να επαναπροσδιορίσουν το ψηφιακό οικοσύστημα, σύμφωνα με το Fast Company.

Οι τάσεις αλλάζουν

Η διάρκεια ζωής των τάσεων (trends) μειώνεται δραματικά, ενώ οι μορφές περιεχομένου προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις. Aυτό που είναι δημοφιλές σήμερα μπορεί να έχει ξεχαστεί αύριο.

Παράλληλα, πλατφόρμες όπως το TikTok πειραματίζονται με βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, έως και 60 λεπτών, ενώ το YouTube και το Snap επεκτείνουν τα όρια δημιουργίας στα τρία λεπτά.

Αυτή η μετατόπιση προς το μακροσκελές περιεχόμενο αντικατοπτρίζει την ανάγκη για πιο αναλυτική και εμπλουτισμένη αφήγηση και είναι πιθανό να ενταθεί περαιτέρω μέσα στο 2025.

Οι δημιουργοί περιεχομένου γίνονται επαγγελματίες

Η οικονομία των δημιουργών γνωρίζει αλματώδη ανάπτυξη. Ο Ray Grady, CEO της Worksuite, παρατηρεί αύξηση 300% στις συνεργασίες με influencers κατά το τελευταίο έτος. Μιλώντας στο Fast Company προέβλεψε ότι "οι influencers θα είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία ελεύθερων επαγγελματιών", υπογραμμίζοντας τη σημασία τους σε τομείς όπως το μάρκετινγκ, η ψυχαγωγία, και η πολιτική.

Η Billion Dollar Boy, ένα πρακτορείο μάρκετινγκ, προβλέπει ότι κάποιοι δημιουργοί περιεχομένου θα εξελιχθούν σε νέους "μεγιστάνες των μέσων", ιδρύοντας στούντιο παραγωγής και δημιουργώντας περιεχόμενο που ανταγωνίζεται την παραδοσιακή τηλεόραση. Αυτή η τάση θολώνει τα όρια μεταξύ δημιουργών και εμπορικών σημάτων, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για καινοτομία.

Νέες ευκαιρίες και νέοι... κίνδυνοι

Παράλληλα με τις ευκαιρίες, αναδύονται και νέες απειλές. Ο Steve Cobb, διευθυντής ασφάλειας πληροφοριών στη SecurityScorecard, προειδοποιεί για την αυξανόμενη χρήση τεχνητής νοημοσύνης σε κοινωνικές απάτες. "Οι επιθέσεις κοινωνικής μηχανικής με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης θα εξελιχθούν περαιτέρω το 2025," αναφέρει.

Με την υποστήριξη πολυτροπικών μοντέλων, οι επιθέσεις αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν ρεαλιστικά βιντεομηνύματα ή ακόμη και ζωντανές, ψεύτικες κλήσεις Zoom, με στόχο την εξαπάτηση χρηστών. Αυτές οι προηγμένες απάτες απαιτούν αυξημένη ευαισθητοποίηση και ισχυρότερα μέτρα ασφάλειας.

Τα βασικά σημεία που θα καθορίσουν το 2025

  • Οι τάσεις εξελίσσονται γρήγορα: Η διάρκεια ζωής τους μειώνεται, ενώ η ζήτηση για περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας αυξάνεται.
     
  • Η ενδυνάμωση των δημιουργών περιεχομένου: Οι influencers επαναπροσδιορίζουν το ρόλο τους ως πολυδιάστατοι επαγγελματίες και συνεργάτες σε πολλαπλούς τομείς.
     
  • Η εξάπλωση των ψηφιακών απειλών: Προηγμένες τεχνικές εξαπάτησης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης αναδύονται ως σοβαρή πρόκληση.

Καθώς η νέα χρονιά ξεδιπλώνεται, οι πλατφόρμες και οι δημιουργοί περιεχομένου βρίσκονται στο επίκεντρο, καθορίζοντας το μέλλον της ψηφιακής αλληλεπίδρασης. Το 2025 προβλέπεται να είναι έτος κρίσιμων αλλαγών και ευκαιριών.

Image by lookstudio on Freepik

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα