Επιχειρήσεις

Γερό μπάσιμο στις door-to-door αποστολές από την Eurosender


Γερό μπάσιμο στις door-to-door αποστολές στον κλάδο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα επιδιώκει η Eurosender ένα ευρωπαϊκό start up από τη Σλοβενία που ήδη εξυπηρετεί πελάτες από 26 χώρες της Ευρώπης. Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά της ως μία start up πλατφόρμα που δημιουργήθηκε αρχικά για εξυπηρετεί αποκλειστικά σπουδαστές και ομογενείς, η Eurosender έχει ήδη καταφέρει να συγκεντρώσει επενδύσεις ύψους σχεδόν €600.000 συνολικά, από επενδυτές όπως ένα από τα μεγαλύτερα γερμανικά media group, το ProSiebenSat 1, την ERGO, έναν από τους σημαντικότερους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρώπης καθώς και το fund Silicon Gardens, γεγονός που έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Επιπλέον, όμιλος Σλοβένων επιχειρηματιών επένδυσε στην Eurosender πρόσφατα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποτιμάται αυτή τη στιγμή συνολικά στα €5 εκ. 

Το πλεονέκτημα όμως, όπως εξήγησε και ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager της Eurosender για την Ελλάδα είναι η δυνατότητα της παροχής των υπηρεσιών με ιδιαίτερα χαμηλά κόστη σε σχέση με μια standard υπηρεσία courier, ακόμα και 70% χαμηλότερα

Τι κάνει πρακτικά η Eurosender

Πρόκειται για μια αναγνωρισμένη online μηχανή κρατήσεων για διεθνείς door to door μεταφορές στην Ε.Ε η οποία συγκεντρώνει συνολικά τις ανάγκες των πελατών και διαπραγματεύεται τις καλύτερες τιμές για εκείνους χρησιμοποιώντας τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες courier στην Ευρώπη. Ο μεγάλος όγκος αποστολών που συγκεντρώνει δίνει τη δυνατότητα να "ρίξει" τις τιμές. Για την Eurosender, στην Ελλάδα το κοινό είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες οι οποίες λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η Eurosender θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους, που έχουν συγγενείς που ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.

Αναφορικά με τις τρίτες χώρες ακόμα οι συνθήκες δεν δεν ευνοούν ώστε να υπάρξει παρουσία λόγω των αντικειμενικών δυσκολιών (έξτρα κόστος στα τελωνεία κλπ)

Φερεγγυότητα αναφορικά με την ασφάλιση των πακέτων/υπηρεσίας προσδίδει η παρουσία της ERGO ξεκινώντας αρχικά με 200 ευρώ εγγύηση για κάθε αποστολή, ανεξαρτήτως της εταιρίας που την πραγματοποιεί. 

Στόχος της εταιρίας, όπως εξήγησε ο κ. Δημητρακάκης είναι να γίνει ο κύριος προμηθευτής μεταφορών της ελληνικής αγοράς, για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και e-shops. Σε λίγο καιρό αναμένεται και η φυσική παρουσία της εταιρίας στην Ελλάδα με την δημιουργία θέσεων εργασίας.

"Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και αισιόδοξοι για το λανσάρισμά μας στην Ελλάδα, με δεδομένη την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που μπορούμε να προσφέρουμε σε επιχειρηματικούς πελάτες. Εξασφαλίζουμε δηλαδή χαμηλότερα κόστη, εύκολη χρήση, εξοικονόμηση χρόνου, ευκολία στο order tracking, όλα μέσα από μία εύχρηστη πλατφόρμα για door to door μεταφορές χωρίς κόπο. Για τους ιδιώτες πελάτες μας, με συγγενείς και φίλους, που σπουδάζουν ή εργάζονται στο εξωτερικό, τα προτερήματα από τη χρήση της πλατφόρμας μας είναι εξίσου σημαντικά", κατέληξε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης.