Η Burberry Group ανακοίνωσε ότι η αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων επιβραδύνθηκε στο α΄ τρίμηνο, ενώ η πιο ήπια τουριστική ζήτηση επηρέασε τις πωλήσεις στην Ευρώπη.
Για τις 13 εβδομάδες μέχρι τις 30 Ιουνίου, οι πωλήσεις της βρετανικής εταιρείας αυξήθηκαν 3% σε σχέση με την αύξηση 4% που καταγράφθηκε στην αντίστοιχη περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Τα έσοδα λιανικής παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητα στις 479 εκατ. στερλίνες (635,3 εκατ. δολάρια) σε σχέση με τις 478 εκατ. στερλίνες πριν από ένα χρόνο. Σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία τα έσοδα λιανικής αυξήθηκαν 3%.
Επίσης η εταιρεία, όπως μεταδίδει το capital.gr, τόνισε πως δεν αλλάζει τις εκτιμήσεις της για τη χρήση 2019 σε σταθερό νόμισμα.