Επιχειρήσεις

Ermis Awards: 13... και τυχερές διακρίσεις για τη Mondelez


Για μια ακόμη χρονιά, τα αγαπημένα brands της Mondelez, Lacta και Υγείας Παυλίδη, ξεχώρισαν στα φετινά Ermis Awards καθώς απέσπασαν 4 Ermis Gold, 6 Ermis Silver και 3 Ermis Bronze στις ενότητες AD, Branded Entertainment & Content, και Production. 

Η καμπάνια επικοινωνίας για τη Lacta, «Από την αρχή», διακρίθηκε με 4 Ermis Gold, 3 Ermis Silver και 1 Bronze. Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας, που αγαπήθηκε όσο λίγες, ήταν ότι κάθε κομμάτι Lacta είναι σαν να ερωτεύεσαι από την αρχή με την μοναδική της γεύση καλώντας τον κόσμο να ανακαλύψει και αυτός «από την αρχή» τον μεγάλο του έρωτα μέσα από τις διαφορετικές γεύσεις της αγαπημένης του σοκολάτας.

Επίσης, οι καμπάνιες της «Υγείας Παυλίδη» απέσπασαν 3 Ermis Silver και 2 Ermis Bronze. Με βασικό μήνυμα το «Κάποια πράγματα είναι τέλεια ακριβώς έτσι όπως είναι», η Υγείας Παυλίδη αναδεικνύει τη μακρά παρουσία της, την αναλλοίωτη γεύση και τη διαχρονική συσκευασία της, μέσα από μία τηλεοπτική ιστορία άρρηκτα συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση.

Με τίτλο «Το Όνομα», η τηλεοπτική δημιουργία της Υγείας Παυλίδη συγκινεί με τον τρόπο που αγγίζει την οικογένεια και τους δεσμούς που την περιβάλλουν, έρχεται ως συνέχεια του μηνύματος που εκφράζει τη δύναμη της σχέσης με τους καταναλωτές,  «Από Πάντα Δίπλα Σου».

Η κα. Αθηνά Ποπώφ, Διευθύντρια Marketing Σοκολάτας για Ελλάδα και Ιταλία δήλωσε: «Στόχος μας είναι, κάθε χρόνο, μαζί με τους συνεργάτες μας, να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό  μας για να δημιουργούμε καμπάνιες που αγγίζουν το μυαλό και την καρδιά των καταναλωτών της Lacta και της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδης. Με πάθος και ενθουσιασμό θα συνεχίσουμε και στο μέλλον με ιδέες που θα ενδυναμώνουν τη σχέση του κοινού με τα αγαπημένα brands του και στα επόμενα χρόνια!»