Για την 1η Φεβρουαρίου 2019 (αντί της 1ης Δεκεμβρίου) μετατέθηκε η αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας «Άργος» στον τομέα της διανομής Τύπου, όπως γνωστοποίησε απόψε (29/11) η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Συγκεκριμένα η Επιτροπή ανακοίνωσε ότι:
"Η «ΑΡΓΟΣ Ανώνυμη Εταιρεία Πρακτορεύσεως, Διαχειρίσεως και Μεταφορών», νόμιμα εκπροσωπούμενη, προσήλθε σήμερα, μετά από τηλεφωνική πρόσκληση του κ. προέδρου της 28.11.2018, σε συνάντηση στα γραφεία της Επιτροπής Ανταγωνισμού, και αποδέχθηκε τη μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης ισχύος της πρότασής της για την αλλαγή της τιμολογιακής της πολιτικής στον τομέα της διανομής Τύπου, αντί της 1ης.12.2018, την 1η.2.2019. Και αυτό, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα, στο μεταξύ διάστημα, στη γενική διεύθυνση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, να μελετήσει τα στοιχεία τα οποία θα προσκομίσει η «Άργος» και τυχόν τρίτοι το αργότερο μέχρι τις 15.01.2019, να σχηματίσει εικόνα σε σχέση με τυχόν δυσμενείς επιπτώσεις στην αγορά διανομής Τύπου και να ενεργήσει αναλόγως".
Media
Όταν η διαφήμιση παίζει με το συναίσθημά μας: Πώς ο αποτροπιασμός... καθοδηγεί τις επιλογές μας
Όλοι έχουμε δει διαφημίσεις που μας μένουν στο μυαλό για μέρες -ένα χέρι με αίμα, ένα πεινασμένο παιδί, μια πολική αρκούδα σε ένα λιωμένο κομμάτι πάγου. Αυτές οι εικόνες δεν είναι ...