Την επανεκκίνηση της ιστορικής έκθεσης Xenia ανακοίνωσε πριν από λίγα λεπτά ο πρόεδρος της Forum A.E, Νίκος Χουδαλάκης, σε συνέντευξη Τύπου.
Στόχος της έκθεσης, η οποία πραγματοποιείται 25-27 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, είναι να αποτελέσει το ετήσιο ραντεβού του κλάδου, να αποτελέσει πλατφόρμα καινοτομίας και εξέλιξης και να μεταφέρει το μήνυμα της νέας εποχής στον κλάδο της φιλοξενίας και των ξενοδοχείων.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην έκθεση θα μιλήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα εκπρόσωπος της Moxi της αλυσίδας Marriott, η οποία ενδιαφέρεται για επενδύσεις στην Ελλάδα.
Μεταξύ άλλων, η έκθεση Xenia θα φιλοξενήσει το 1ο Hospitality Forum, το οποίο θα ενημερώσει για όλες τις εξελίξεις στο χώρο των ξενοδοχείων και της φιλοξενίας.
Η έκθεση θα περιλαμβάνει επτά βασικές ενότητες, 245 εκθέτες ξενοδοχειακού εξοπλισμού, 100 εκθέτες κατασκευής και διακόσμησης, 30 εκθέτες του κλάδου τροφίμων και αναψυκτικών (food & beverages), 25 ψηφιακής τεχνολογίας και άλλους κλάδους σχετικούς με το αντικείμενο.
Η διαφημιστική δαπάνη της έκθεσης είναι 450.000 ευρώ, εκ των οποίων το 43% θα διοχετευθεί στην τηλεόραση, το 17% στο ραδιόφωνο, το 14% σε online μέσα, 13% στον κλαδικό Τύπο και τo υπόλοιπo 13% σε barcode προσκλήσεις.
Η ιστορική έκθεση Xenia ξεκίνησε το 1969, ανέστειλε τις λειτουργίες της το 2011 και επανεκκινείται φέτος μετά την εξαγορά του εμπορικού σήματος από τη Forum A.E, έναντι ποσού που δεν έχει ανακοινωθεί.
Ελενα Ερμείδου