Οικονομία

"Εισβολή" Μηταράκη στον ΕΦΚΑ μετά τις αναπάντητες κλήσεις


Συνεχόμενες κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, έκανε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Νότης Μηταράκης, δίχως να το σηκώσει κάποιος, όταν και αποφάσισε να πάει εκεί για να ελέγξει την κατάσταση.

Ο κ. Μηταράκης βρέθηκε, αιφνιδιαστικά, στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), στην Αθήνα, όπου και συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

O υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης  δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών.

Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες.

Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες», κατέληξε.