Νέο σεμινάριο με θέμα την Διαχείριση Αιτιάσεων διοργανώνει το ΕΙΑΣ με σκοπό την ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης.
Επίσης, και με σκοπό την ενημέρωση για το ποιές είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
- Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιριών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων
- Σε υπευθύνους Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και τρίτων χωρών καθώς και σε στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών
- Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών -είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου- αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
- Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
- Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
- Τέλος, το σεμινάριο ενδιαφέρει και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στα δύο τελευταία σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016 με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence».
Είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016, 16:00 – 20:15. Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016.