Περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, σχεδιάζει η εταιρία Honor που ξεκίνησε την παρουσία της στην χώρα μας στις αρχές του 2018. «Εμπιστευόμαστε και πιστεύουμε στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς και της οικονομίας γενικότερα και έχουμε ως στόχο να επεκταθούμε βήμα-βήμα με στόχο να κερδίσουμε μερίδια αγοράς στον τομέα των κινητών τηλεφώνων. Μέσα σε ένα οκτάμηνο πετύχαμε να μπούμε στην ανταγωνιστική αγορά της Ελλάδος αυξάνοντας την διείσδυση μας και μεσοπρόθεσμος στόχος μας είναι ένα μερίδιο 5% της αγοράς», αναφέρει ο Shen Wang, Country Manager της Honor στην Ελλάδα, με προηγούμενη εμπειρία σε αγορές της ΝΑ Ευρώπης, όπως η Ρουμανία αλλά και σε πιο ώριμες αγορές όπως η Γερμανία.
Στοχεύουμε περισσότερο στο δυναμικό νεανικό κοινό της χώρας και θεωρούμε ότι το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν οι συσκευές σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές και προσιτές τιμές για τους νέους καταναλωτές.
Η εταιρία αποφάσισε να επεκταθεί σε νέες αγορές διεθνώς και μια από αυτές είναι η Ελλάδα. "Ήρθαμε για να μείνουμε" επισημαίνει χαρακτηριστικά ο Shen Wang, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, με την ευκαιρία της παρουσίασης στην Πράγα του νέου κινητού Honor 8X που έρχεται και στην Ελλάδα στα τέλη Οκτωβρίου.
Χαρακτηριστικό της μεγάλης ανάπτυξης που γνωρίζει η Honor σύμφωνα με στελέχη της είναι ότι οι πωλήσεις της έχουν παρουσιάσει αύξηση 150% τους τελευταίους μήνες σε διεθνές επίπεδο και ειδικά σε αγορές όπως η Κίνα, η Ρωσία και η Ινδία αλλά και η Βρετανία όπου η εταιρεία καταλαμβάνει μία από τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Η Honor καλύπτει μεγάλες, αγορές, όπως οι: Ηνωμένες Πολιτείες, Ευρώπη, Ρωσία, Αφρική, Τουρκία, Ινδία, Ινδονησία καθώς και πολλές άλλες, και βασίζεται σε Internet-centric επιχειρηματικό μοντέλο, ώστε να καταστεί ένα από τα 5 κορυφαία smartphone brands μέσα στα επόμενα 3 χρόνια στην παγκόσμια αγορά smartphone, όπως ανέφερε στην εκδήλωση ο πρόεδρος της Honor, George Zhao.