Επιχειρήσεις

Carrefour: Δυναμικό comeback στην Ελλάδα μέσω AVE του Ν. Θ. Βαρδινογιάννη


Πέντε χρόνια μετά το "διαζύγιο" της με τον όμιλο Μαρινόπουλου και 10 χρόνια μετά την μετοχική αποχώρηση της  από την ελληνική αγορά, η γαλλική Carrefour επιστρέφει. Το σήμα της θα φιγουράρει σύντομα σε νέα αλυσίδα σουπερμάρκετ, καθώς και σε ράφια καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.

Οχημα επιστροφής της γαλλικής φίρμας γίνεται η Retail & Μore, θυγατρική της Teleunicom, που ανήκει στον όμιλο AVE,συμφερόντων του Ν. Θ. Βαρδινογιάνννη. Με συμφωνία που υπεγράφη, η Carrefour, παραχωρεί δικαιώματα χρήσης του brand της στην ελληνική εταιρεία, που θα αναπτύξει δίκτυο καταστημάτων και θα αντιπροσωπεύει-διακινεί τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Carrefour. Ο γαλλικός όμιλος δεν θα έχει μετοχική συμμετοχή.

Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν το επόμενο εξάμηνο στην Κρήτη και στην Αττική.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Με ένα πολυμορφικό δίκτυο περίπου 13.000 καταστημάτων σε περισσότερες από 30 χώρες, η Carrefour Group αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους Ομίλους Λιανικής Τροφίμων σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Group κατέγραψε έσοδα 78,6 δισ. ευρώ το 2020. Έχει 320.000 εργαζόμενους, οι οποίοι εδραιώνουν την Carrefour ως παγκόσμιο ηγέτη στην διακίνηση και παροχή υψηλής ποιότητας τροφίμων, προσιτών σε όλους καθημερινά και οπουδήποτε. Συνολικά, περισσότεροι από 500.000 άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο εργάζονται για λογαριασμό της Carrefour.

Η Retail & More δραστηριοποιείται στον κλάδο λιανικής πώλησης τροφίμων και είναι θυγατρική της TeleUnicom, που αποτελεί μέλος του Ομίλου AVE. Η TeleUnicom ιδρύθηκε το 1995, δραστηριοποιείται στη διανομή προϊόντων κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο και αντιπροσωπεύει εδώ και πολλά χρόνια κορυφαίες μάρκες τεχνολογίας.