Επιχειρήσεις

ΑΒ και Lidl οι κερδισμένοι, από την κατάρρευση της Μαρινόπουλος


 Οι αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι από την κατάρρευση της Μαρινόπουλος, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε χθες, στο Συνέδριο της IRI.

Ο κύριος όγκος των καταναλωτών της Μαρινόπουλος, κατευθύνθηκε στις δύο παραπάνω αλυσίδες Συγκεκριμένα το 42% των ερωτηθέντων που δήλωσαν πρώην πελάτης της Μαρινόπουλος κατευθύνθηκε στην ΑΒ Βασιλόπουλος και το 24% στην LIDL. 

Σε επίπεδο γεωγραφικής κατανομής, η εικόνα διαφοροποιείται στην Αττική, όπου «κερδισμένος» παίχτης εμφανίζεται η Σκλαβενίτης, η οποία συγκεντρώνει το 55% των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος, και στη Θεσσαλονίκη - Μακεδονία όπου με αντίστοιχο ποσοστό 55% «κυριαρχεί» η Μασούτης. Ωστόσο, η ΑΒ Βασιλόπουλος συγκεντρώνει τα μεγαλύτερα ποσοστά των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος σε Κεντρική και Δυτική Ελλάδα και στην Κρήτη με 45%, 55% και 43% αντίστοιχα. 

Όσον αφορά τα My Market, 3 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία επίσκεψη τον τελευταίο μήνα στην αλυσίδα, με τις προσφορές αλλά και την εγγύτητα που εμφανίζει το δίκτυο των καταστημάτων να αποτελούν βασικά κριτήρια επιλογής. Όπως αναφέρουν οι αναλυτές της IRI, «η χρονική συγκυρία της εξαγοράς της Βερόπουλος και η ταχύτητα που επέδειξε η My Market στην αλλαγή του σήματος στο νεοαποκτηθέν της δίκτυο την ευνόησε, καθώς κατάφερε και διεύρυνε την πανελλαδική της παρουσία σε πολλές περιοχές με μεσαίου μεγέθους σημεία πώλησης που θεωρούνται τα πιο ελκυστικά για τους καταναλωτές». 

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η πρόθεση της πλειοψηφίας των καταναλωτών, να επιστρέψει στα καταστήματα που επαναλειτουργούν πλέον υπό το σήμα των Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτης. Ειδικότερα, το 51% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να επισκεφτούν ξανά τα πρώην καταστήματα της Μαρινόπουλος που επαναλειτουργούν.