Επιχειρήσεις

Alibaba: Αύξηση 3% των εσόδων στο γ' τρίμηνο


Αυξημένα κατά 3% σε ετήσια βάση στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου ήταν τα έσοδα της Alibaba, αν και κινήθηκαν σημαντικά υψηλότερα των εκτιμήσεων της αγοράς.

Η κινεζική πολυεθνική του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε έσοδα ύψους 207,198 δισ. γουάν (28,9 δισ. δολάρια) , αλλά χαμηλότερα από την πρόβλεψη της αγοράς για 208,62 δισ. γουάν (29,15 δισ. δολάρια).

Την ίδια ώρα ωστόσο η κερδοφορία της Alibaba ξεπέρασε της εκτιμήσεις, με 1,81 δολάρια ανά μετοχή έναντι πρόβλεψης για 1,64 δολ.

Η Alibaba, η οποία διαχειρίζεται τις μεγαλύτερες διαδικτυακές αγορές Tmall και Taobao της Κίνας και κατέχει ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων από την εφοδιαστική έως τις υπηρεσίες cloud, ανέφερε καθαρή ζημία που αποδίδεται στους μετόχους της τάξης των 20,56 δισεκατομμυρίων γιουάν το τρίμηνο.

Όπως σημειώνει το Reuters, οι δαπάνες λιανικής στην Κίνα μειώθηκαν φέτος με τους καταναλωτές απογοητευμένους από τις αυστηρές πολιτικές "μηδενικού COVID-19" που οδήγησαν σε πλήθος lockdowns πλήττοντας την οικονομική δραστηριότητα.

Η Alibaba αντιμετώπισε επίσης σκληρό ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Pinduoduo και το Douyin (όπως είναι γνωστό το Tiktok στην Κίνα) της ByteDance, που έχουν επεκτείνει τις προσφορές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποκτώντας μερίδιο αγοράς.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία δεν αποκάλυψε τον απολογισμό των πωλήσεων του φεστιβάλ αγορών "Singles Day" για πρώτη φορά, λέγοντας μόνο ότι τα αποτελέσματα ήταν σύμφωνα με πέρυσι, που ήταν η χαμηλότερη ανάπτυξή της ποτέ.

Διαβαστε επισης