Το ICCT δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με τις απαιτήσεις μείωσης CO2 των δέκα μεγαλύτερων κατασκευαστών αυτοκινήτων, για τη συμμόρφωση με τα όρια στόλου της ΕΕ για το 2025. Κατά μέσο όρο, οι κατασκευαστές πρέπει να αυξήσουν το μερίδιό τους BEV κατά δώδεκα ποσοστιαίες μονάδες το πολύ, από 16% το 2023 σε περίπου 28% έως το 2025.
Σύμφωνα με την έρευνα ICCT, η Volkswagen και η Ford, αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες προσπάθειες μείωσης, με απαιτούμενες μειώσεις CO2 περίπου 21%. Η Hyundai, η Mercedes-Benz και η Toyota πρέπει επίσης να μειώσουν τις εκπομπές CO2 τους περισσότερο από τον μέσο όρο. Οι BMW, Kia και Stellantis είναι πιο κοντά στους στόχους τους, με μειώσεις CO2 μεταξύ 9 και 11%.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr