Πολιτική

Η Σοφία Νάσιου νέα πρόεδρος της ΕΕΦαΜ


Η Σοφία Νάσιου αναδείχθηκε η νέα πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (E.E.Φα.Μ.).

Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου και της Ελεγκτικής Επιτροπής για τα έτη 2016 - 2017, όπως αναδείχθηκε από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing, στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου 2016 έχει ως εξής:

Πρόεδρος:                        Σοφία Νάσιου

Αντιπρόεδρος:                  Ζωή Στεφανίδου

Γενικός Γραμματέας:         Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης

Ταμίας:                              Κώστας Βασιλάκης

Μέλη:                                 Θανάσης Κρεμασμένος, 

                                           Βάσω Μπακατσέλου,                                                                                                       Μάνος Χριστοδουλάκης

 Αναπληρωματικά Μέλη: Μανώλης Αλεξανδράκης

                                             Λουκία Θεοφανοπούλου

                                             Γιώργος Καρδάσσης

                                             Νίκος Παπανάγνος

                                             Πέτρος Χρήστου 

Επίτιμοι Πρόεδροι:           Αντώνης Ευαγγελίδης

                                         Γιώργος Καλαφατάκης

Επίτιμο Μέλος:                 Δημήτρης Παλάκας

Ελεγκτική Επιτροπή:        Κωνσταντίνος Βλαχόπουλος

                                             Δημήτρης Παλάκας

                                             Φώτης Ζέκιος

Στη συνεδρίαση, ορίστηκαν επίσης και οι επικεφαλής των Ομάδων Εργασίας, οι οποίες έχουν συσταθεί με στόχο την αποτελεσματική οργάνωση και τη γρήγορη υλοποίηση των  στρατηγικών στόχων και προτεραιοτήτων του νέου ∆.Σ. Οι Ομάδες Εργασίας για τα έτη 2016 - 2017 είναι οι ακόλουθες:

1)      Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

2)      Πιστοποίησης Στελεχών Ιατρικής Ενημέρωσης

3)      Περιοδικού «Φαρμακευτικό Marketing»

4)      Ιστοσελίδας και  e-Επικοινωνίας

5)      Διασύνδεσης και Επικοινωνίας

6)      Οργάνωσης 11ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing

7)      Οικονομικής Διαχείρισης

8)      Έρευνας Αγοράς

H Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing 

Πρόκειται για μια εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που απευθύνεται σε στελέχη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας με όραμα την ανάπτυξη και τη διάδοση των αρχών, των μεθόδων και των πρακτικών του σύγχρονου Marketing.  Αντικείμενο της είναι η εξυπηρέτηση καθαρά επιστημονικών στόχων, μέσα από την προαγωγή της καινοτομίας και της διαρκούς επιμόρφωσης των στελεχών των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, την ενίσχυση των σχέσεων με τις Αρχές Υγείας και τους Θεσμικούς Φορείς του κλάδου, καθώς και τη συνεργασία με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και άλλους Εκπαιδευτικούς Φορείς της χώρας.