Πολιτική

Η Πολιτική Προστασία αποσύρει το σποτ με τον Χρήστο Λούλη


Όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αποσύρεται το τηλεοπτικό σποτ με τον Χρήστο Λούλη μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε.

«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Οταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πολιτική Προστασία.

Στη νέα καμπάνια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, ο Χρήστος Λούλης μιλά για τον κίνδυνο που διατρέχουμε όταν δεν κρατάμε αποστάσεις και δεν πάει πλατεία για να αποφύγει το συνωστισμό.

Η «επιπόλαιη σύντροφος» του Λούλη φέρεται να του λέει με αθώο ύφος «γιατί δεν πάμε στην πλατεία που θα έχει κόσμο;» για να της απαντήσει ο σύντροφός της, ότι «μήπως επειδή θα είναι όλοι εκεί;» της απαντάει εκείνος. «Μα θα είναι όλοι εκεί... μου λέει με τη γλυκιά φωνή που με κάνει ό,τι θέλει» συνεχίζει στο ίδιο ύφος ο άνδρας, την ώρα που η αφελής σύντροφος συνεχίζει να αδυνατεί να καταλάβει...

Για το θέμα τοποθετήθηκε και η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, κάνοντας λόγο για στερεοτυπική διαφήμιση του υπουργείου "με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία".

"Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα "όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος" έγραψε η κ. Κούβελα ζητώντας παρέμβαση του ΕΣΡ.

Αυτά είναι πάνω-κάτω τα νοήματα που προκάλεσαν αντιδράσεις και δημιουργήθηκε σάλος στα social media.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις