Πολιτική

Η νέα τάση στο παγκόσμιο λιανικό εμπόριο


 Άλλαζε γρήγορα το ράφι. Αυτή είναι η νέα τάση στο παγκόσμιο λιανικό εμπόριο ήδη έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στον ανταγωνισμό καθώς πολλές παραδοσιακές αλυσίδες λιανικού εμπορίου δεν μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις.

Παραδοσιακές φίρμες, χάνουν μερίδια αγοράς, καθώς βασίζονται σε  μεσήλικες της μεσαίας τάξης, με κλασσικά γούστα και αγνοούν τους νέους κανόνες  της αγοράς. Η νέα γενιά των πελατών, αυτοί που είναι μικρότεροι από τα 35, εκτιμούν τις καλές τιμές και όχι τα λογότυπα. Αυτοί μέχρι το 2020, θα αντιπροσωπεύουν το 40% των λιανικών πωλήσεων ρούχων.

Οι Millennials- η νέα γενιά - χρησιμοποιούν το διαθέσιμο εισόδημά τους για να αγοράσουν πολλά άλλα πράγματα, όπως ψυχαγωγία και ηλεκτρονικά. Παράλληλα, η  ψηφιακή εποχή με τις online αγορές έχει αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες, ενώ μειώνει επίσης τη σημασία των εμπορικών και κοινωνικών σημείων συνάντησης για τη νεολαία.

Τα μηνύματα των καιρών όμως έχουν φθάσει σε αρκετούς λιανέμπορους. Η  ιαπωνική Uniqlo βασίζεται στην ανωνυμία. Όταν κάποιος φοράει ένα προϊόν Uniqlo, είναι δύσκολο να γνωρίζουν οι υπόλοιποι ότι είναι ένα προϊόν Uniqlo, λένε οι ειδικοί του markenting.Η σουηδική αλυσίδα H & M και  η ισπανική Zara βασίζονται στη γρήγορη μόδα.

Η αλυσίδα εφοδιασμού τους είναι σχεδόν πλήρως καθετοποιημένες και ελέγχουν σχεδόν κάθε προμηθευτή. Αυτό τους επιτρέπει να ελέγχουν όχι μόνο τη διαδικασία παραγωγής, αλλά και τη γρήγορη  κατασκευή νέων προϊόντων. Η ταχύτητα δίνει τη δυνατότητα να αντιγράψουν τις νέες τάσεις της μόδας από όλον τον κόσμο μέσα σε λίγες ημέρες και φυσικά να ετοιμάσουν νέα σε δύο εβδομάδες. Και έτσι ανανεώνονται συνεχώς τα ράφια με νέα προϊόντα. Αυτό είναι το μυστικό της σημερινής λιανικής αγοράς.

Πηγή:premium.paratiritis.gr

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις